ثبت بیش از ۸۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی

۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۲۲:۰۰:۳۴
کد خبر: ۹۲۸۱۳۸
ثبت بیش از ۸۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از ثبت 80 میلیون و 199 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان در 8 ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی رحمتی با بیان اینکه این میزان تردد توسط 64 سامانه تردد شماری در 8 ماه گذشته به ثبت رسیده گفت: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تردد با 8 میلیون و 99 هزار مورد در محور اردبیل – نمین و بالعکس به ثبت رسیده است افزود: 10 میلیون و 977 هزار تردد در مبادی در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده که این مهم نیز افزایش 7 درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل میانگین سرعت استان را در مدت یاد شده 70 کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز با 479 هزار تخلف مربوط به محورهای اردبیل مشگین شهر و بالعکس و بران سربند در محور پارس آباد با 433 هزار تخلف ثبت شده است.

رحمتی افزود:سرعت متوسط در محورهای یاد شده 84 کیلومتر بر ساعت بوده است.

وی هوشمندسازی جاده های استان را از جمله برنامه های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل دانست و تصریح کرد:علاوه بر 64 سامانه تردد شماری 40 دوربین نظارت تصویری،27 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و 2 سامانه توزین حین حرکت نیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز