مسابقات قهرمانی ورزش دوگانه خراسان رضوی برگزار شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۱:۱۰:۱۸
کد خبر: ۹۲۸۴۲۱
مسابقات قهرمانی ورزش دوگانه خراسان رضوی برگزار شد
رئیس هیئت ورزش سه گانه خراسان رضوی گفت: مسابقات قهرمانی ورزش دوگانه خراسان رضوی و انتخابی تیم استان در دو بخش آقایان و بانوان در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید علی حسین زاده در این خصوص اظهار کرد: مسابقات قهرمانی ورزش دوگانه خراسان رضوی و انتخابی تیم استان در دو بخش آقایان و بانوان در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

وی افزود: مسابقات دوگانه در ۵ رده سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان، امید و بزرگسالان و با حضور ٢٢۰ ورزشکار در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش سه گانه خراسان رضوی عنوان کرد: این مسابقات که با رقابت ورزشکاران در رشته دومیدانی آغاز شد، در ادامه با مسابقه دوچرخه سواری و در نهایت با رقابت دومیدانی خاتمه پیدا کرد.

حسین زاده در خصوص نتایج این رقابت ها بیان کرد: در رده سنی بزرگسالان، آرمین کاتبی، سجاد ظفریان و حسین فرج یاب، در رده سنی امید، سجاد سنجری، علی عباسپور و مجتبی حسن زاده، در رده سنی جوانان، سعید حسین پور، مجتبی علیدوست و مهدی رنجبر، در رده سنی نوجوانان، محمد صادق معصومی نژاد، امیرحسین صفاری و علیرضا زابلیو در رده سنی نونهالان، محمد جواد سقایی، محمد رضا قدیری و ماهان محمدی نژاد به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز