معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

مجریان متخلف انتخابات درشب انتخابات هم برکنار می شوند / آغاز فعالیت ستاد انتخابات در دهم آذرماه با ثبت نام نامزدها

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۵۳:۲۴
کد خبر: ۹۲۹۰۱۱
مجریان متخلف انتخابات درشب انتخابات هم برکنار می شوند  / آغاز فعالیت ستاد انتخابات  در دهم آذرماه با ثبت نام نامزدها
محمد ثمینی گفت: فعالیت ستاد انتخابات دهم آذرماه با ثبت نام نامزدها به صورت رسمی آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ثمینی روز چهارشنبه در آیین افتتاح ستاد انتخابات استان و دیدار با فرمانداران ،اظهار کرد: اعلان های مکرر و هشدار لازم به دست اندرکاران انتخابات داده شده تا این رویدادمهم، شفاف و قانونمند برگزار شود.

اوبابیان  اینکه فعالیت ستاد انتخابات دهم آذرماه با ثبت نام نامزدها به صورت رسمی آغاز می شود ،افزود: کمیته های مالی و پشتیبانی، حقوقی،‌امنیتی، اطلاع رسانی، فناوری اطلاعات، حراست و استعلامات، و آموزش تشکیل و جلساتی نیز با آنان برگزار شده است.

ثمینی تصریح کرد : همه مصمم هستند انتخابات قانونمند، پرشور و بدون حاشیه برگزار شود و با صراحت به همه مجریان اعلام کرده ایم که چنانچه اصل بی طرفی را رعایت نکنند حتی در شب انتخابات نیز برکنار می شوند.

او  بر برگزاری انتخاباتی به دور از شبهه تاکید کردو یادآورشد: سیاست مدیر ارشد استان و ستاد انتخابات، ایجاد فضای پرنشاط و در عین حال سالم انتخاباتی است.

به گفته ثمینی  مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید با هرنگرش سیاسی که دارند بر مدار قانون حرکت کنند و خود را در معرض تهمت قرار ندهند چراکه برای ما تفاوتی ندارد چه افرادی به مجلس راه می یابند.

او با بیان اینکه دموکراسی مردم سالاری دینی از مسیر انتخابات می گذرد ، خاطر نشان کرد: انسجام، هماهنگی و فهم مشترک در برگزاری این رویداد سیاسی بسیار مهم است چراکه با فهم یکسان از قانون می توان اجرای صحیحی داشت.

این معاون استاندار لرستان گفت:  بنابر قانون، وزیر کشور می تواند برای نظارت بر حسن انجام انتخابات، بازرسانی را به سراسر کشور اعزام کند که این هیات های بازرسی بازوان توانمندی برای برگزار کنندگان در استان ها و شهرستان ها هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز