مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

ما نظامی‌ها خادم و نوکر مردم هستیم/ بسیج امروزه جهانی شده و ابرقدرت‌های دنیا از بسیج می‌هراسند

۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۷:۴۳:۱۸
کد خبر: ۹۲۹۱۹۴
ما نظامی‌ها خادم و نوکر مردم هستیم/ بسیج امروزه جهانی شده و ابرقدرت‌های دنیا از بسیج می‌هراسند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان این‌که ما نظامی‌ها خادم و نوکر مردم هستیم، گفت: بسیج امروزه جهانی شده و ابرقدرت‌های دنیا از بسیج می‌هراسند.

به گزارش خبرگزاری برنا از بهشهر؛ سردار عبدالله ملکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که با حضور نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجیان و مسئولین دستگاه‌های اجرایی که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهشهر برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات نیروهای مسلح سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، ارتش و بسیج اظهار کرد: بسیج باعث فرهنگ‌سازی در بستر جامعه شده و هر کجا بسیج به معنای واقعی حضور یافته در آن زمینه موفقیت‌ها را به دست آورده و نام بسیج تأثیر بسزایی داشته است.

وی افزود: بسیج مستضعفین با فرمان امام خمینی (ره) در 5 آذر 1358 تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی 1359 به صورت قانونی رسمیت پیدا کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های الهی و روحیات دینی ما استوار است؛ خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بیمه شده ولایت فقیه و مردم است و مقام معظم رهبری این پرچم را به دست صاحب‌الزمان (عج) خواهد رساند.

او با بیان اینکه نگاه ما به مقام معظم رهبری نگاه آرمانی است، تصریح کرد: اگر حمایت رهبری نبود، قضیه اغتشاشات بیشتر دامن زده می‌شد و در مقابلش مشکلات ما هم بیشتر و فراگیرتر بود و مردم با یک کلام و حمایت رهبری صف خود را از اغتشاشگران و اشرار جدا کردند و به جهانیان ثابت کردند تا پای جان پشت ولایت فقیه خود هستند.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه داشتن تفکر بسیجی اندام دشمن را به لرزه در می‌آورد، اظهار کرد: امروز تفکر بسیجی کارآمدترین، محکم‌ترین و در عین حال ضروری ترین تفکر دینی، سیاسی و فرهنگی حاکم بر جامعه است که باید این میراث گرانبها که حاصل مجاهدت‌های فرزندان این انقلاب است ارج نهاده شود.

سردار ملکی در ادامه خطاب به مسئولین عنوان کرد: ترسیم چهره بسیج می‌تواند به معرفی بیشتر فرهنگ و تفکر بسیجی و انتقال آن به نسل‌های آینده مؤثر باشد.

او با بیان اینکه تفکر بسیجی در همه زمینه‌ها راهگشاست، خاطرنشان کرد: در سیل اخیر مازندران بسیجیان تا پای جان ایستادند و به مردم شهر و استان خود کمک و خدمات‌دهی کردند و به راستی این وظیفه شناسی مایه افتخار و عزت بسیجیان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با تاکید بر اینکه در آن سوی مرزها کابلی‌هایی رفتند و فرزندان‌شان را هم با خود همراه کردند تا از حریم ولایت و حفظ امنیت مردم دفاع کنند، اظهار کرد: مدافعان حرم با الهام گیری از فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس به عنوان سرباز مقام معظم رهبری راه سرخ شهادت را ادامه دادند و امروز نام‌شان بر بلندترین قله‌های جهان جاویدان است.

سردار ملکی با بیان اینکه این جا ما برای قرآن و اسلام است، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد این سرمایه‌های اجتماعی را از ما بگیرد و همچنان در حال یارگیری است اما ما باید در این راه پرمخاطره هوشیار بوده و تفکر بسیجی را در همه جا گسترش دهیم فلذا جوانان ما مثل شیر برابر استکبار جهانی ایستاده‌اند و با اتحاد و وحدت مثل همیشه نقشه‌های شوم دشمن را نقش بر آب می‌کنیم چراکه بسیج امروزه جهانی شده و ابرقدرت‌های دنیا از بسیج می‌هراسند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پایان گفت: ما نظامی‌ها خادم و نوکر مردم هستیم و نگاه ما یک نگاه آرمانی است و جا دارد از سبزپوشان دلیر و متعهد و همچنین سربازان گمنام امام زمان (عج) که طی اغتشاشات اخیر با قدرت برای دفاع از جان مردم در صحنه بودند و آرامش را به مردم تزریق کردند قدردانی کنم.

photo_2019-11-27_21-43-15

photo_2019-11-27_21-44-45

photo_2019-11-27_21-45-14

photo_2019-11-27_21-58-20

photo_2019-11-27_21-59-16

photo_2019-11-27_21-59-24

photo_2019-11-27_21-59-37

photo_2019-11-27_21-59-54

photo_2019-11-27_22-00-02

photo_2019-11-27_22-02-09

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز