همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین؛

۱۰۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد گلستان توزیع شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۲:۴۱:۵۲
کد خبر: ۹۲۹۲۶۲
۱۰۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد گلستان توزیع شد
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: 100 نوعروس تحت حمایت مناطق محروم کمیته امداد استان گلستان به مناسبت هفته بسیج راهی خانه بخت می‌شوند.

به گزارش خبر گزاری برنا گلستان؛ اسکندر اسکندری، در مراسم اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه نوعروس مناطق محروم گلستان گفت: این نهاد با امضا تفاهم‌نامه با بسیج سازندگی به مناسبت هفته بسیج، ۱۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان به نوعروسان یتیم گلستانی اهدا کرد.

وی با گرامیداشت پنجم آذرماه و هفته بسیج افزود: امروزه ترویج و تبیین فرهنگ بسیجی بیش از پیش لازم و اجرای فرهنگ اخلاص و ایثار بسیجیان در تمام ابعاد جامعه قابل‌تعریف است.

اسکندری با اشاره به اینکه دغدغه بسیجیان و امدادگران انجام کار جهادی است گفت: کمیته امداد در سال گذشته ۲۲۰۰ مورد جهیزیه به ارزش پنج میلیارد تومان و در سال ۹۸ تاکنون ۵۰۰ مورد جهیزیه به ارزش ۱,۵ میلیارد تومان به نوعروسان گلستانی تحت حمایت این نهاد اهدا کرده است.

وی با اشاره به ۴۰۰ مورد پشت نوبتی متقاضی جهیزیه مددجویان گلستانی در سال جاری خاطرنشان کرد: کمیته امداد برای تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت این نهاد نیازمند هم‌افزایی تمامی نهادها و دستگاه‌های دولتی در امر ازدواج آسان با رویکرد اهدای کالای ایرانی در حمایت از تولید ملی است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در توجه به جوانان عنوان کرد: ما مسئولان باید در چله دوم انقلاب برای رشد و تعالی جوانان به عنوان آینده‌سازان نظام و صیانت گران آرمان انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه نینوای گلستان در این مراسم نیز گفت: دستور دین مبین اسلام و ائمه اطهار (ع) در استحکام خانواده بر کسی پوشیده نیست زیرا ازدواج موجب مصونیت و آرامش برای انسان است.

سردار حسین معروفی افزود: دشمنان ملت بزرگ ایران به وسیله فضای مجازی از طریق جنگ نرم باهدف تزلزل خانواده در مقابل تفکر اسلامی به میدان آمده تا بنیان خانواده را سست کند.

وی بابیان این‌که ازدواج عاشقانه و عاقلانه عامل استحکام بنیان خانواده است افزود: زن و شوهر پس از ازدواج یک نفر می‌شوند و عامل آرامش و گوش شنوای یکدیگرند.

سردار معروفی با تأکید بر ضرورت احیاء فرهنگ تشکر از یکدیگر در زندگی زوج‌های جوان عنوان کرد: زن و شوهر لباس یکدیگرند و با پوشاندن عیوب هم و احترام متقابل باعث استحکام و دوام بنیان خانواده می‌شوند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به اهدای ۳۰۰ سری جهیزیه در دهه فجر امسال خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که طی دو سال گذشته ۷۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا کردیم و امروز نیز در گام دوم انقلاب شاهد تقدیم ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان گلستانی هستیم.

گفتنی است، جهیزیه‌های اهدایی شامل اقلامی چون یخچال فریزر، ماشین لباس‌شویی، تلویزیون، اجاق‌گاز، فرش، جاروبرقی، پتو و سرویس‌های چینی، قابلمه و قاشق و چنگال است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز