استاندار البرز:

مردم ناظر بر امور هیأت های اجرایی و نظارت بر انتخابات هستند

۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۴:۱۹
کد خبر: ۹۲۹۴۴۵
مردم ناظر بر امور هیأت های اجرایی و نظارت بر انتخابات هستند
استاندار البرز گفت: مردم شاهدان و ناظران امور هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات هستند و با اطمینان به آنها پای صندوق‌های رأی حضور می‌یابند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ عزیزالله شهبازی در نشست رئیس و اعضای هیات نظارت استان البرز ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی دلاورمردی ها و رشادت های دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: با توجه به تعامل و هم‌افزایی بین هیات های اجرایی و نظارت استان، تاکنون تمامی امور مربوط به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در زمان مقرر به خوبی دنبال شده است.

وی ادامه داد: هیات های اجرایی و نظارت انتخابات برای برگزاری انتخابات در نهایت امنیت، سلامت، آرامش و با مشارکت حداکثری مردم، اتفاق نظر دارند و بر این اساس اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

شهبازی با بیان اینکه هیات نظارت بر انتخابات، فصل الخطاب قانون است، افزود: به طور قطع هیچ کدام از برگزار کنندگان انتخابات پیش رو در مناقشات قومی و قبیله ای و مسائل داخلی کاندیداها ورود نمی کنند و طبق سیاست های نظام و دولت با عدم سوگیری و در نهایت بی طرفی به وظایف خود در قبال رای مردم رسیدگی می کنند.

وی همچنین گفت: بر اساس آماری که در آخرین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ارائه شده، میزان مشارکت در استان 53 درصد بوده است.

شهبازی تأکید کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری باید جلب مشارکت مردم در پای صندوق های رای برای اقتدار و امنیت کشور، دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه هیات نظارت بر انتخابات بدنیال مچ گیری نیست، عنوان کرد: خرسندیم که نظارت بر کار ماموران ما در برگزاری انتخابات صورت می گیرد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: در هیات‌های اجرایی و نظارت استان بر اساس قانون مأموریت‌هایی تعریف شده است که پشتیبان اجرای دقیق آن‌ها هستم.

وی با تاکید بر اینکه تمامی خانواده انقلاب با هم هستند، افزود: معاندان نظام درصدد هستند تا علاوه بر تحریم ها، با فشارهای تبلیغاتی و روانی از خانواده مستحکم انقلاب بکاهند ولی مردم هوشیار و بیدار هستند.

شهبازی با اشاره به اینکه هیات نظارت بر انتخابات مسئولیت حساس و سنگینی بر عهده دارد، گفت: موضوعی که عامل شکاف بین عوامل برگزاری انتخابات باشد، وجود ندارد.

وی در پایان یادآور شد: هیچ منفعت شخصی از کاندیدای خاصی ندارم بنابراین بر اصل بی طرفی پافشاری می‌کنم چراکه بر این باورم همه ایرانی هستیم و با تعصب دینی، ارزشی و اسلامی در کنار هم منافع ملی را دنبال می‌کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز