امام جمعه کرج:

باید زمینه را برای حضور حداکثری در انتخابات فراهم کنیم

۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۶:۱۳:۲۹
کد خبر: ۹۲۹۵۶۸
باید زمینه را برای حضور حداکثری در انتخابات فراهم کنیم
امام جمعه کرج با بیان این نکته که سال انتخابات برای ما و دشمنان سال مهمی است، گفت: باید زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج با اشاره به سالروز شهادت مدرس و روز مجلس،  اظهار کرد: تا چند روز دیگر ثبت نام های مجلس آغاز می شود و بعد از آن نوبت ما است که باید نمایندگانی را انتخاب کنیم که مانند مدرس، مسلمانِ انقلابی باشد و به شاخص های اصیل توجه کنند.

وی افزود: نباید شاخص های انتخاب یک فرد قومی، قبیله ای، خانواده شهید، روحانی و یا صرف مدارج علمی باشد.

نماینده ولی فقیه  در استان البرز بیان کرد: افرادی که به واسطه خانواده شهید بودن در جامعه جایگاهی دارند اما تقاضای عمل خلاف می کنند، حمایت از آنها رد می‌شود چرا که شهدا بر قانونمداری و عمل کردن به آن تاکید داشتند.

وی با بیان اینکه برخی انتخابات مجلس هنوز آغاز نشده هزینه‌های میلیاردی کرده اند، تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که  در مجلس عده ای چگونه بدون توجه به منافع ملی، نظام و انقلاب فعالیت می کنند.

حسینی همدانی با اشاره به اینکه شورای نگهبان کف صلاحیت ها را احراز می کند، عنوان کرد: در نهایت مردم انتخاب کننده هستند و باید در این راستا بسیار دقت کنند چرا که انتخاب اشتباه، آثار زیان باری دارد و اکنون نیز شاهد این آثار در جامعه هستیم.

وی  خطاب به دست اندرکاران انتخابات گفت: دست اندرکاران انتخابات مقدمات کار را به خوبی فراهم کنند، چرا که مقدمه خوب نتیجه قابل قبولی را در پی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به حوادث اخیر، اظهار کرد: باید با قدرت از  گران شدن اقلام جلوگیری شود، وعده هایی که داده می شود به موقع عملیاتی شود و با مسببان این سوء تدبیر و مدیریت ها که موجب خسارات زیادی شد برخورد شود.

وی افزود: استعفای پیش از استیضاح صورت مسئله را پاک نمی کند، مسئولی که باید در جریان جزئی‌ترین امور باشد نباید بگوید از چیزی خبر نداشته ام و مانند بقیه متوجه شدم.

حسینی همدانی بیان کرد: به گفته آقایان درآمد این افزایش بنزین در سال ۳۱ هزار میلیارد است در صورتی که اگر دولت تراکنش های بانکی کسانی که فرار مالیاتی دارند را کنترل کند و مالیات آنها را دریافت نماید درآمد آن ۴۰ هزار میلیارد در سال می شود.

وی اضافه کرد: به همین دلیل است که انتخابات مهم است و باید با شاخص های مثبت و انقلابی و انقلابی گری افراد توجه داشت.

امام جمعه کرج در خصوص شاخص جریان های غیر انقلابی عنوان کرد: اصلی ترین این شاخص ها این است که اعتقاد به اسلام ناب ندارند، نقش حاکمیتی دینی را قبول ندارند و سکولاریسم را دنبال می کنند.

وی در ادامه گفت: روشنفکری، غرب زدگی، تلاش برای رابطه با آمریکا، پاک کردن سابقه تاریخی مردم و مخالفت با شعار مرگ بر آمریکا از دیگر شاخص های این افراد است.

حسینی همدانی تصریح کرد: گسترش اشرافی گری، بروز پدیده آقازادگی، بی توجه به اقشار کم درآمد و نداشتن عظم جدی برای کاهش فاصله طبقاتی از دیگر شاخص این گروه است.

وی بیان کرد: اکنون قوه قضاییه تمام عزم خود را برای مبارزه با فساد به کار گرفته است که انتظار می رود با همین صلابت و بدون توجه به ملامت هیچ ملامت کننده ای به کار خود ادامه دهد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به فتنه های به وجود آمده در عراق و لبنان و ایران، گفت:  در ایران این فتنه به رهبری مقام معظم رهبری و حمایت مردم سه روزه جمع شد اما در جاهای دیگر همچنان ادامه دارد.

 

نظر شما