فرمانده انتظامی استان خبر داد:

باند سارقان در گنبد کاووس با ۳۵ فقره سرقت متلاشی شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۷:۲۱
کد خبر: ۹۲۹۷۷۰
باند سارقان در گنبد کاووس با ۳۵ فقره سرقت متلاشی شد
فرمانده انتظامی استان از کشف 35 فقره انواع سرقت و متلاشی شدن باند سارقان حرفه ای در گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ سردار "روح الامین قاسمی"در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی موتورسیکلت و کابل برق و مخابرات در خیابان های گنبد کاووس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران با انجام یک سری کار اطلاعاتی و کنترل و مراقبت های پوششی شبانه روزی موفق به شناسایی باند سارقان حرفه ای شدند.

سردار قاسمی ادامه داد: طی هماهنگی های انجام شده با مقام قضائی ماموران پلیس آگاهی در یک عملیات ضربتی سارق اصلی را در مخفیگاهش دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات فنی و پلیسی به عمل آمده لب به سخن گشوده و به سرقت 35 فقره انواع سرقت از جمله موتورسیکلت، کابل برق و مخابرات و... به همراه 3 همدستش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به دستگیری 3 متهم دیگر و کشف 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این رابطه خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار قاسمی در پایان از شهروندان خواست: به جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه تردد افراد مشکوک در محلات مراتب را با شماره تلفن 110 به پلیس اعلام دهند.

 

نظر شما