فرمانده انتظامی استان خبر داد:

دستبند پلیس بر دستان سارق مرغداری

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۶:۲۰
کد خبر: ۹۲۹۷۷۵
دستبند پلیس بر دستان سارق مرغداری
فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق مرغداری در "گنبدکاووس" خبر داد و گفت: دراین عملیات 3 هزار و 500 قطعه مرغ سرقتی با 20 تن دان مرغ کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ سردار "روح الامین قاسمی" اظهار داشت: برابر شکایت یکی از طیور داران "گنبد کاووس" مبنی سرقت از مرغداری وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله تیم بررسی صحنه پلیس آگاهی به محل اعزام و با پایش دقیق محل سرقت و استفاده از جدیدترین شیوه های پلیسی صورت گرفته مشخص شد، یکی از کارگران مرغداری در این سرقت بزرگ نقش دارد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: با جمع آوری ادله و مستندات توسط پلیس، کارگر مرغداری لب به اعتراف گشوده و اعلام داشته که با همکاری چند تن از دوستانم از مرغداری سرقت کردیم.

سردار قاسمی گفت: ماموران طی هماهنگی قضائی در چند عملیات موفق پلیسی، سارقان را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل و مورد تحقیق قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: سارقان در مواجهه با دلایل و شواهد پلیسی به سرقت 3 هزار و 500 قطعه مرغ به وزن 8 تن و همچنین20 تن دان مرغ اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی مرغ ها و اموال سرقتی حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: با تلاش ماموران اموال سرقتی به مال باخته تحویل شد.

سردار قاسمی تصریح کرد: در این پرونده 6 سارق و یک مالخر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز