رئیس کمیته امداد بهشهر:

اعزام ۱۶۴ مددجو به مشهد و عتبات عالیات

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۹:۳۵
کد خبر: ۹۲۹۸۲۴
اعزام ۱۶۴ مددجو به مشهد و عتبات عالیات
رئیس کمیته امداد بهشهر گفت: 164مددجوی تحت حمایت در قالب طرح شوق زیارت طی هشت ماهه امسال به عتبات عالیات و مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از بهشهر؛ ابراهیم اسدی در گفتگویی اظهار کرد: اعزام مددجویان تحت حمایت به اماکن زیارتی به منظور نشاط معنوی و آشنایی جامعه هدف با سیره و روش زندگی ائمه معصومین اجرا می‌شود.

او افزود: یکی از کارهای مهم کمیته امداد در حوزه فرهنگی اعزام مددجویان به اماکن مذهبی به خصوص مددجویان بار اولی به زیارت عتبات عالیات و مشهد مقدس است.

photo_۲۰۱۹-۱۱-۳۰_۰۷-۴۹-۰۳

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهشهر در ادامه خاطرنشان کرد: از مجموع افراد اعزام شده به این سفرهای 66 مددجو به مشهد مقدس ومابقی به عتبات عالیات اعزام شدند.

او به اجرای طرح شوق زیارت توسط این نهاد اشاره کرد و عنوان کردد: طرح شوق زیارت باهدف جذب کمکهای مردمی برای کمک به اعزام نیازمندانی که تاکنون به مشهد مقدس و عتبات عالیات مشرف نشدند توسط این نهاد در حال اجرا است.

اسدی در پایان با تقدیر از همراهی خیران و مردم نوعدوست با کمیته امداد گفت: مردم این شهرستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری آنی پرداخت #2*5*011*8877*از طریق تلفن همراه و واردکردن مبلغ مورد نظر برای اعزام مددجویان به اماکن زیارتی واریز و برای هرچه بهتر اجرا شدن طرح شوق زیارت با کمیته امداد مشارکت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز