نماینده مردم اردبیل نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی:

پس از سالها انتظار استان اردبیل صاحب منطقه آزاد تجاری خواهد شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۱:۴۸
کد خبر: ۹۲۹۸۹۹
پس از سالها انتظار استان اردبیل صاحب منطقه آزاد تجاری خواهد شد
نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد تجاری و صنعتی اردبیل هنوز نهایی نشده و منتظریم شورای نگهبان تصویب نهایی خود را در این زمینه اعلام کند.

به گزارش برنا، محمد فیضی روز جمعه گفت: الحاق بخش‌هایی از شهرستان‌های اردبیل، نمین و مشگین‌شهر به منطقه آزاد تجاری استان تصویب شد و ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه مناطق آزاد تجاری که در کمیسیون اقتصادی مجلس رفع شده بود در صحن مجلس نیز طرح و تصویب و جهت اعلام  نظر، مجددا به شورای نگهبان ارسال شد.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین ادامه داد: در صورت تایید شورای نگهبان، پس از سالیان سال انتظار، استان اردبیل صاحب منطقه آزاد تجاری خواهد شد.

وی بیان‌کرد: بر اساس این اصلاحیه مناطقی از شهرستان‌های اردبیل و نمین به منطقه آزاد تجاری استان الحاق شده است.

نماینده مردم اردبیل،نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه و راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری و صنعتی سبب سرمایه‌گذاری کلان شده ،افزود: برخلاف اظهار نظرهای غیرکارشناسی درباره توسعه منطقه آزاد تجاری می‌توان احداث و راه‌اندازی مناطق آزاد تجاری و صنعتی را در کشور با هدف سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اشتغال‌زایی توسعه داد.

وی اظهارداشت: نمایندگان مجلس با تبعیت از رهنمودهای مقام رهبری در تحقق شعار سال اهداف خود را باید در توسعه منطقه آزاد تجاری و صنعتی در استان‌ها متمرکز کنند تا ضمن اشتغال‌زایی و تولید شاهد افزایش صادرات کالا به کشورهای همسایه باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز