فرصت خوب تورنمنت بین المللی مشهد برای تیم ملی فوتسال

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۵:۴۱
کد خبر: ۹۲۹۹۱۸
فرصت خوب تورنمنت بین المللی مشهد برای تیم ملی فوتسال
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: تورنمنت بین‌المللی فوتسال مشهد بهترین فرصت برای ایجاد هماهنگی بین بازیکنان تیم، پیش از مسابقات جام ملت‌های آسیاست.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید محمد ناظم‌الشریعه در حاشیه برگزاری نخستین جلسه تمرینی تیم ملی فوتسال ایران در مشهد اظهار کرد: خوشبختانه دو تیم اسلواکی و بلاروس نیز از جمله‌ تیم‌هایی هستند که علاوه بر کار تکنیکی و تاکتیکی، در زمینه آمادگی جسمانی نیز از شرایط مطلوبی برخوردار بوده و این امر میتواند بسیار برای ما حائز اهمیت و موثر باشد.

وی افزود: پروتکل‌ تورنمنت ۳جانبه«مشهد ۲۰۱۹» از حدود یک سال قبل بسته شد که با حضور ۳ تیم برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه بازیکنان لژیونر کشورمان همچون فرهاد توکلی، حسین طیبی و سپهر محمدی در این مسابقات حضور دارند، بیان کرد: مابقی بازیکنان از لیگ‌ کشور انتخاب شده‌اند و امیدواریم این تورنمنت موجب افزایش هماهنگی‌های بین آن ها شود.

ناظم‌الشریعه خاطرنشان کرد: این تورنمنت برای ما بسیار حائز اهمیت است و بچه‌ها باید با یکدیگر هماهنگ باشند و بازی های خوبی نمایش دهیم چراکه آخرین رویدادی است که پیش جام ملت‌ها در آن حضور داریم.

وی افزود: شاکله همین تیم حاضر در تورنمنت مشهد میتواند برای جام ملت‌های آسیا نیز تکرار شود و با همین افراد به این مسابقات برویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه صحبت‌های خود به ارزیابی سطح کیفی تیم‌های حاضر در این تورنمنت پرداخت وگفت: طی ۵ سال اخیر فقط با تیم‌های اروپایی و آمریکای جنوبی بازی‌ کرده‌ایم چراکه می‌توانند تاثیر مثبتی برای ما داشته باشند.

ناظم‌الشریعه ادامه داد: بیشتر به دنبال تیم‌هایی هستیم که علاوه ‌بر مسائل تاکتیکی و تکنیکی، از لحاظ آمادگی جسمانی نیز شرایط خوبی داشته باشند، که خوشبختانه تیم‌هایی مثل اسلواکی و بلاروس جزو همین تیم‌ها هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز