استاندار یزد:

شهروندان باید در جریان اقدامات تنظیم بازار قرار گیرند

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۶:۲۴
کد خبر: ۹۲۹۹۵۱
شهروندان باید در جریان اقدامات تنظیم بازار قرار گیرند
استاندار یزد بر اطلاع‌رسانی از اقدامات و فعالیت‌های تنظیم بازار در استان تاکید کرد و گفت: شهروندان باید در جریان آنها قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدعلی طالبی روز شنبه در نشست تنظیم بازار استان یزد با قدردانی از دستگاه‌های مربوطه در زمینه نظارت بر بازار افزود:مردم باید کاملا در جریان فعالیت بازرسان و ناظران قرار گیرند تا احساس کنند که به صورت ویژه، نظارت بر بازار حاکم است و از هرگونه تخلف جلوگیری می شود.

وی بر انعکاس اخبار و اطلاعات در زمینه کنترل بازار و برخورد با گرانفروشی از طریق رسانه‌های جمعی تاکید کرد و اظهار داشت: مردم هم باید در جریان قرار گیرند. 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد هم در این نشست گفت: قیمت گوشت قرمز در حال حاضر به ازای هر کیلوگرم ۸۰ هزار تومان به فروش می رسد و هیچ گونه کمبود گوشت قرمز در استان وجود ندارد.

محمد رضا علمدار یزدی افزود: روزانه ۷۴ تن تخم مرغ در استان تولید می‌شود که تنها ۳۷ تن در روز مصرف می‌شود و در حال حاضر قیمت یک کیلوگرم تخم مرغ در استان ۸ هزار و ۹۰۰ تومان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد یادآور شد: با توجه به گزارشی که در این نشست توسط اتحادیه میوه و تره بار ارائه شد هیچ گونه کمبود در زمینه میوه در استان وجود ندارد و در بعضی از محصولات میوه و تربار کاهش قیمت را شاهد بوده ایم.

علمدار یزدی با بیان اینکه در زمینه‌ تامین آرد برای نانوایان هم هیچ گونه کمبودی وجود ندارد افزود: نظارت و کنترل بر قیمت ، رسیدگی سریع به شکایات و گزارش های مردمی و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت ها با هدف افزایش رضایت عمومی در استان با جدیت دنبال می شود و تمامی بازرسان و ناظران افتخاری نیز به منظور پاسخگویی سریع‌تر به مسایل و مشکلات مردم در این زمینه آماده همکاری هستند.

وی از تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به شکایات مردم در زمینه افزایش خودسرانه قیمت کالاها و خدمات در سطح بازار خبر داد و گفت: سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

 

نظر شما