معاون امور عمرانی استانداری اردبیل:

حمایت ویژه از سرمایه گذاری در بخش گردشگری

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۳:۳۴
کد خبر: ۹۲۹۹۵۸
حمایت ویژه از سرمایه گذاری در بخش گردشگری
معاون امور عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه گردشگری استان گفت: گردشگری استان به نحو احسن در مسیر توسعه قرار گرفته است.

به گزارش برنا، فرزاد قلندری، معاون امور عمرانی استانداری اردبیل ظهر امروز در جلسه بررسی پروژه‌های گردشگری اردبیل تصریح کرد: در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و سرمایه گذاری اقدامات قابل توجه و قابل تقدیری در استان آغاز شده است.

او افزود: استانداری اردبیل حمایت از پروژه‌های عمرانی از جمله در حوزه گردشگری را وظیفه خود می‌داند و به ویژه از پروژه‌های سرمایه گذاری حمایت می‌شود.

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل با تاکید به اینکه در سفر ریاست جمهور اعتبارات درخواستی دستگاه‌های اجرایی از جمله میراث فرهنگی پیگیری می‌شود، ادامه داد: توسعه استان در تمامی حوزه‌ها از جمله گردشگری مورد تاکید است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نیز با اشاره به فرابخشی بودن گردشگری گفت: لازم است تمامی نهاد‌ها از جمله استانداری حامی ما در اجرای طرح‌ها باشند و حمایت استانداری موجب دلگرمی است.

نادر فلاحی تصریح کرد:: انتظار می‌رود با همکاری استانداری، دهیاران، شهرداری‌ها و فرمانداران در توسعه گردشگری استان مشارکت داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همچنین با اشاره به انتخاب اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو در سال ۲۰۲۳ تاکید کرد: همچنین انتظار می‌رود در ساماندهی بافت تاریخی شهرها، نهاد‌های اجرایی یاریگر ما باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز