الکترونیکی شدن قبوض گاز از آذرماه امسال

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۱:۰۰:۴۳
کد خبر: ۹۳۰۳۹۳
الکترونیکی شدن قبوض گاز از آذرماه امسال
سخنگوی شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک قبوض گاز از آذرماه سالجاری به صورت الکترونیکی صادر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ غلامرضا قنبری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: حذف قبوض کاغذی در راستای اهداف دولت الکترونیک و همچنین حفظ محیط زیست، صرفه­ جویی در هزینه­ های جاری، ارتقای سطح کیفی و دقّت و سرعت در خدمات قابل ارائه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: با این اقدام مهم علاوه بر جلوگیری از تولید مداوم کاغذهای باطله که موجب اتلاف هزینه و همچنین آلودگی های زیست محیطی می گردد، زمان و کیفیت ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مردم افزایش یافته و مشترکین محترم در کمترین زمان ممکن و بصورت الکترونیکی قبوض گاز خود را دریافت کرده و مشکلاتی از قبیل عدم دریافت به موقع، ناخوانا بودن و مفقود شدن قبوض مرتفع خواهد شد.

وی مهمترین الزام اجرای این اقدام مهم را ارائه کد پستی و شماره همراه مشترکین محترم اعلام کرد و گفت: هم استانی های محترم می توانند از طریق : ۱) ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۱۹۴ ، ۲)تماس با شماره ۲۱۹۴، ۳) مراجعه به سایت شرکت به آدرس nigc-eazar.ir بخش حذف قبوض کاغذی ،۴) ارائه کد پستی و شماره همراه به مأموران کنتورخوان (دارای مدارک شناسایی)، ۵)مراجعه به دفاتر پیشخوان و تکمیل فرم مربوطه،  ۶) مراجعه به امور مشترکین ادارات گاز مناطق مربوطه و تکمیل فرم مربوطه ، برای دریافت قبوض الکترونیکی اقدام کنند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان  خاطرنشان کرد:جمع آوری شماره های همراه مشترکین علاوه بر مزیت پرداخت آنلاین و الکترونیکی قبوض، زمینه لازم به منظور اطلاع رسانی های شرکت گاز اعم از قطعی گاز و سایر پیام های فوری را فراهم می کند.

 

نظر شما