میزبانی پیام خراسان از شهرداری ارومیه

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۴:۲۳
کد خبر: ۹۳۰۴۲۹
میزبانی پیام خراسان از شهرداری ارومیه
هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال عصر امروز با برگزاری ۶ دیدار برگزار خواهد شد و در مشهد تیم‌های هفتم و هشتم جدول رده بندی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، پیامی‌ها در حالی امروز از ساعت ۱۷ در سالن مهران به مصاف شهرداری ارومیه می‌روند که در ۲ بازی گذشته پیروز بودند و شرایط خوبی با بازگشت بازیکنان اخراجی تیمشان پیدا کرده‌اند.

اما در طرف مقابل، تیم شهرداری ارومیه که یکی از مدعیان قهرمانی به حساب می‌آمد، این روز‌ها شرایط خوبی ندارد و نتوانسته است مطابق میل هوادارانش نتیجه بگیرد.

شهر عشاق والیبال انتظارات زیادی از تیم خود که امسال هزینه‌های زیادی هم صرف به خدمت گرفتن بازیکنان باتجربه لیگ کرده دارد، اما مصطفی کارخانه نتوانسته است نتایجی قابل قبول به دست آورد و اکنون بیش از هر زمان دیگری، در آستانه کنار گذاشته شدن قرار گرفته است.

نتیجه این دیدار نقش مستقیمی در آینده این مربی کهنه‌کار والیبال کشور خواهد داشت. اما این دیدار جذابیت‌های دیگری هم به همراه دارد. مشهدی‌ها امروز میزبان ۳ بازیکن سال گذشته خود، سعید مصطفی‌وند، کاپیتان فصل قبل، بهزاد حیدرشاهی و مهدی کریمی، خواهند بود که سال گذشته پس از پیروزی‌های متوالی در مهران خاطرات خوبی را با آن‌ها پشت سر گذاشتند.

پیامی‌ها خوب می‌دانند که پیش از تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر نتیجه گرفتن برابر شهرداری ارومیه از هر زمان دیگری بیشتر می‌تواند بر حل مشکلات آن‌ها تأثیر‌گذار باشد و قطعا امروز از تمام توان خود برای کسب پیروزی استفاده خواهند کرد.

با توجه به حساسیت این بازی، انتظار می‌رود بر خلاف بازی‌های گذشته پیام، سالن مهران مانند سال‌های گذشته در این دیدار مملو از جمعیت باشد تا برای نگهداشتن امتیازات حساس این دیدار در مشهد از تیم خود حمایت کنند.

 ۲ تیم هم‌اکنون به ۳ برد در جایگاه‌های هفتم و هشتم جدول قرار دارند. شهرداری ارومیه به لطف امتیازات بیشتر، جایگاه هفتمی را نصیب خود کرده است، اما امروز در صورت لغزش در این دیدار، جای خود را به مشهدی‌ها خواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز