شانس زیاد تنیس روی میز ایران برای حضور در المپیک

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۱۴:۱۴
کد خبر: ۹۳۰۵۱۰
شانس زیاد تنیس روی میز ایران برای حضور در المپیک
پینگ پنگ باز خراسانی تیم ملی گفت: مسابقات کسب سهمیه منطقه‌ای است و ایران در آسیای میانه شانس زیادی دارد. به گونه‌ای که به احتمال زیاد تنها سهمیه این منطقه برای ایران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مهشید اشتری ضمن اشاره به مسابقه انتخابی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو اظهار کرد: مسابقه انتخابی تیم ملی اواخر آذر برگزار و گویا نفر اول به مسابقات انتخابی المپیک 2020 اعزام می شود. علاوه بر این  چهار نفر اول هم به مسابقات جهانی می‌روند. اگر در انتخابی ایران اول شوم، بعد از آن حضور در اردوها و  مسابقات بین المللی به کسب سهمیه المپیک کمک می‌کند.

وی در واکنش به این که شنیده شده همراه ندا شهسواری به انتخابی المپیک اعزام  می‌شود، بیان کرد: دراین زمینه هیچ اطلاعی ندارم، شاید خانم شهسواری اعزام شود و برای نفر بعدی هم انتخابی بگذارند اما تا جایی که می ‌دانم قرار بر برگزاری انتخابی است.

پینگ پنگ باز خراسانی تیم ملی درباره مسابقاتی که قصد شرکت در آن ها را دارد نیز عنوان کرد: مسابقات بین المللی فنلاند 14 آذر برگزار می‌شود و اگر کارهای گذرنامه مان انجام شود، شرکت می‌کنیم. تورهای دیگری هم است که اعزام به آن ها به نظر فدراسیون بستگی دارد. علاوه بر این باید ببینم نتیجه انتخابی تیم ملی چه می‌شود و بعد از آن برنامه‌ریزی می‌کنم که به چند تور بین المللی اعزام شوم.

اشتری درباره این که نتوانست برای مسابقات قهرمانی آسیا به عضویت تیم ملی درآید، گفت: ورزشکار در برخی مسابقات در دوره اوج خود نیست، من هم این گونه بودم و در آخرین لحظات و به خاطر یک امتیاز انتخاب نشدم. پینگ پنگ در یک لحظه اتفاق می‌افتد، اما در ایران رنکینگ اول را دارم و باید ببینم در مسابقه انتخابی چه پیش می‌آید. شرایطم الان خوب است اما همه چیز به روز مسابقه بستگی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که نمایندگان ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک 2020 را دارند، خاطر نشان کرد: مسابقات کسب سهمیه منطقه‌ای است و ایران در آسیای میانه شانس زیادی دارد . به گونه‌ای که به احتمال زیاد تنها سهمیه این منطقه برای ایران است. هر چند بازیکنان قزاقستان و  ازبکستان نسبت به ما رنکینگ‌های بهتری دارند اما شایستگی دختران ایرانی بیشتر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز