معاون امور اقتصادی استاندار البرز:

نام های بزرگ تجاری و اقتصادی حامی ورزش البرز باشند

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۴۱:۳۲
کد خبر: ۹۳۰۵۸۶
نام های بزرگ تجاری و اقتصادی حامی ورزش البرز باشند
معاون امور اقتصادی استاندار البرز با اشاره به ظرفیت های موجود در استان البرز به لحاظ تجاری و اقتصادی گفت: کارخانه ها و نام های بزرگی در صنعت البرز فعالیت دارند که در عرصه ملی می درخشند، بدون شک اگر آن ها از ورزش استان حمایت کنند شاهد روزهای درخشانی برای ورزش استان البرز خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ جهانگیر شاهمرادی پیش از ظهر یکشنبه در اولین جلسه شورای ورزش و شورای ورزش همگانی استان البرز که با حضور رئیس و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، رئیس فدراسیون ورزش سه گانه، روسای هیئت های ورزشی و جمعی از فرمانداران و مدیران اجرایی استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی و صنایع استان باید دغدغه ورزش داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به ورزش همگانی عنوان کرد: اغلب مشکلات مردم بخاطر کم تحرکی و عدم فعالیت بدنی است و از آنجا که ورزش همگانی تأثیر مستقیم بر سلامت، جسم و جان جامعه دارد و باید بیشتر از همیشه به این مقوله مهم توجه شد.

معاون امور اقتصادی استاندار البرز ضمن اشاره به مسابقات بزرگ دوومیدانی که به میزبانی البرز برگزار خواهد شد، افزود: این رقابت با حضور 10 هزار شرکت کننده و 400 ورزشکار خارجی به میزبانی کرج برگزار می شود که باید از این دست برنامه های ورزشی که نشان دهنده فرهنگ استان به تمام ایران و حتی سایر کشورها است حمایت شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز