رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:

رسانه ها باید ویژگی های نمایندگان اصلح و توانمند را معرفی کنند

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۲۴:۲۰
کد خبر: ۹۳۰۶۵۲
رسانه ها باید ویژگی های نمایندگان اصلح و توانمند را معرفی کنند
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: رسانه ها با آگاهی بخشی و بیان ویژگی های نمایندگان اصلح و توانمند مردم را در انتخاب مناسب راهنمایی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ منوچهر حبیبی در خصوص آغاز ثبت نام از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی  اظهارداشت: همزمان با سراسر کشور ثبت نام از داوطلبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه استان شامل: «قزوین، آبیک و البرز» و «تاکستان» و «بوئین زهرا» با تمهیدات لازم و ایجاد مقدمات آغاز شد.

وی بیان کرد: همه بسترها و مقدمات لازم را مهیا کرده ایم تا داوطلبین کار ثبت نام خود را به سهولت انجام دهند اما انتظار داریم به توصیه های مسئولان نیز اهمیت دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین تصریح کرد: تلاش ما این است که ثبت نام در فصایی آرام و توام با آرامش صورت گیرد تا داوطلبان با تمرکز لازم به سوالت مطرح شده و تکمیل فرم های تعیین شده اقدام کنند لذا درخواست می کنیم چون هر ثبت نام حدود ۴۰ تا ۵۰ دقیقه زمان لازم دارد باید فضای حاکم آرام و راحت باشد.

حبیبی گفت: از آنجا که از نظر فصای ستاد انتخابات با محدودیت در فرمانداری ها مواجهیم توصیه می کنیم داوطلبان از لشکرکشی افراد برای ثبت نام خودداری کنند و تلاش شود حداکثر  ۳ تا ۷ نفر همراه داشته باشند.

وی اظهارداشت: محدود بودن همراهان موجب می شود تا هم در موعد مقرر و هم در فضای آرام ثبت نام انجام شود و حاشیه اینیز ایجاد نشود و دست اندرکاران ثبت نام هم فرصت و آرامش لازم را داشته باشند کار ثبت نام را بخوبی انجام دهند و روند اجرایی دچار مشکل نشود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: ثبت نام از داوطلبان از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعداز ظهر به مدت یک هفته تا ۱۶ آذر ماه ادامه دارد و افراد می توانند به فرمانداری ها و وزارت کشور مراجعه کنند.

حبیبی اضافه کرد: بدون تردید یکی از دلایل ایجاد و تقویت شور انتخاباتی رسانه ها و مطبوعات هستند که انتظار داریم بدون جانبداری کمک کنند تا با آگاهی بخشی زمینه حضور حداکثری مردم فراهم شود.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین تصریح کرد: رسالت دیگر رسانه ها این است که حتما ایده ال های یک نماینده خوب را بازگو کنند  زیرا اگر این ویژگی ها بدون جانبداری از سوی رسانه های مکتوب و مجازی گفته شود مردم پذیرش بیشتری خواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز