مشاور وزیر و رئیس پارک فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات:

بهره برداری از پارک تخصصی ict خراسان رضوی در مشهد

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۳۶:۳۲
کد خبر: ۹۳۰۹۲۲
بهره برداری از پارک تخصصی ict خراسان رضوی در مشهد
مشاور وزیر و رئیس پارک فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات از به بهره‌برداری رسیدن پارک تخصصی ict خراسان رضوی تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مشاور وزیر و رئیس پارک فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تا 22 بهمن ماه سال جاری، پارک تخصصی ict  خراسان رضوی در محل ساختمان اداره کل پست، رسما به بهره‌برداری خواهد رسید.

محمدصدیق دامغانی‌زاده افزود: با توجه به اینکه پارک علم و فناوری خراسان، به فضای کاری برای استقرار شرکت‌های نوپا در داخل شهر مشهد نیاز دارد، توافق نامه‌ای دوجانبه برای اختصاص بخشی از فضای پارک تخصصی ict  به پارک علمی و فناوری استان در حال تنظیم و تبادل نظر قرار دارد.

وی ادامه داد: به منظور راهبری کامل شبکه ملی توسعه اقتصاد دیجیتال در خراسان رضوی، با استفاده از ظرفیت پارک تخصصی ict، کارگروهی به ریاست استانداری در حال شکل‌گیری است که نقشه راه و برنامه اجرایی مربوطه در این کارگروه مصوب و پیگیری خواهد شد.

در این جلسه علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با توجه به توسعه اقتصادی به عنوان راهبرد اصلی استان، بر حمایت جدی از شکل گیری هدفمند پارک تخصصی ict  برای استقرار بخش خصوصی فعال این حوزه تاکید کرد.

در ادامه این جلسه سیدحمیدرضا روح‌بخش مدیرفناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری خراسان رضوی با بیان اقدامات شرکت‌های معین حوزه هوشمند‌سازی استان، ایجاد پارک تخصصی ict استان در محل اداره کل پست را ظرفیت خوبی برای استقرار شتاب‌دهنده‌های تخصصی حوزه هوشمندسازی فعال استان دانست.

 

 

نظر شما