مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان خبر داد:

ممنوعیت صدور پروانه شکار پرندگان در استان تا اطلاع ثانوی

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۳۱:۱۷
کد خبر: ۹۳۱۰۹۷
مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: صدور پروانه شکار پرندگان در استان ممنوع است و تا بررسی‌های جامع تر این مصوبه ضمانت اجرایی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ محمدرضا کنعانی در نشست خبری اظهار کرد: طبق مصوبه شورای سلامت و امنیت غذایی استان تا اطلاع بعدی، صدور پروانه شکار پرندگان در استان ممنوع است و تا بررسی‌های جامع تر این مصوبه ضمانت اجرایی دارد.

وی با اشاره به اینکه هر سال دستورالعمل شکار پرندگان در استان تهیه و به سازمان ارسال می‌شود، گفت: امسال نیز دستورالعمل شکار پرندگان تهیه شده اما هنوز سازمان حفاظت محیط زیست این دستورالعمل را تأیید و ابلاغ نکرده است.

کنعانی با بیان اینکه هرساله تالاب‌های استان محل زمستان‌گذرانی بعضی از پرندگان مهاجر است که گلستان در مسیر آنان قرار دارد گفت: هر سال زیستگاه‌های آبی استان مورد پایش و بررسی مستمر کارشناسان دامپزشکی و محیط بانان قرار میگیرد و در صورت یافتن مورد مشکوک اطلاع رسانی انجام میشود.

مدر کل محیط زیست گلستان تصریح کرد: امسال تا کنون کانون آلوده بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان شناسایی نشده است، این در حالی است که همه ساله شاهد برخی کانون‌های آلوده در استان‌های مختلف هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز