مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان خبر داد :

ساخت پل معلق شهرستان پلدختر در دستور کار قرار گرفت

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۲:۲۳:۱۴
کد خبر: ۹۳۱۴۹۵
ساخت پل معلق شهرستان پلدختر در دستور کار قرار گرفت
سید امین قاسمی گفت: پل معلق پلدختر در محل ورودی شهر و حد فاصل تپه یادمان شهدا به عنوان یک پایگاه فرهنگی تا پارک صخره ای ورودی شهر اجرا می شود .

به گزارش  خبرگزاری برناازلرستان ؛قاسمی در نشست با  رئیس شورای شهر و شهردار پلدختر، سرمایه گذار و مجری طرح پل معلق پلدختر جهت عملیات اجرایی ساخت  پل معلق پلدختر  اظهار کرد: در پی سیل اخیر شهرستان پلدختر که خسارات زیادی به این شهر وارد کرد موضوع توسعه زیرساخت ها در دستور کار دولت قرار گرفته که طراحی و ساخت پل معلق پلدختر به عنوان یک جاذبه گردشگری تفریحی نیز در همین راستا صورت می پذیرد .

اوافزود: پل معلق پلدختر در محل ورودی شهر و حد فاصل تپه یادمان شهدا به عنوان یک پایگاه فرهنگی تا پارک صخره ای ورودی شهر اجرا می شود و می تواند به یکی از جاذبه های گردشگری مهم و زیبای استان تبدیل شود .

قاسمی  با بیان اینکه این طرح مربوط به منابع طبیعی بوده و در صورت اجرای پروژه، زمین محل اجرا طرح در اختیار سرمایه گذار بخش خصوصی قرار می گیرد ،تصریح کرد: ساخت رستوران، سفره خانه سنتی، اقامتگاه و سایر زیرساخت های گردشگری نیز از دیگر بخش های اجرای این طرح به شمار می رود .

همچنین نصیری رئیس شورای اسلامی شهر پلدختردر این نشست گفت: پل معلق پلدختر می تواند یکی از مهمترین طرح های گردشگری اجرا شده در این شهرستان پس از سیل اخیرباشد که هم در بحث اشتغال و هم در زمینه اقتصادی کمک های شایانی به مردم این منطقه می کند و در این راستا شورای شهر و شهرداری پلدختر نیز همکاری های لازم را با دستگاه های اداری و سرمایه گذار بخش خصوصی خواهد داشت .

چراغی شهردار پلدختر نیز بر هماهنگی های لازم به منظور تأمین اعتبار و همچنین صدور مجوز های لازم از سایر دستگاه های اداری به منظور اجرای عملیات ساخت پل معلق و بهره برداری از این طرح گردشگری تاکید کرد .

 

نظر شما