شهردار پلدختر :

اعتبارات تخصیصی به شهرداری اسناد خزانه اند

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۰:۲۲
کد خبر: ۹۳۱۵۰۱
اعتبارات تخصیصی به شهرداری اسناد خزانه اند
صمد چراغی گفت: ۳۳میلیارد تومان اسناد و اوراق به تاریخ سررسید سال ۱۴۰۰برای بازسازی زیرساخت های شهری پلدختر مصوب شده است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  چراغی در جلسه کمیته برنامه ریزی پلدختر با بیان این مطلب ،اظهار کرد: در هفته گذشته یکی از مسئولین شهرستان در گفتگو با شبکه افلاک اعلام کرده اند ۳۳ میلیارد تومان به شهرداری پلدختر اختصاص یافته است تا زیرساخت های شهری در ضلع غربی پلدختر بازسازی شود متاسفانه این موضوع باعث بروز شبهاتی بین شهروندان شده است.

او افزود : انتظار می رود ابتدا آمار و ارقام دقیق هم در ارتباط با میزان و نوع اعتبارات و هم محل جغرافیایی پروژه ها را از دستگاه مربوطه اخذ کنند تا احیانآ با دادن اطلاعات ناصحیح باعث شبهه در سطح شهر نشوند.

چراغی تصریح کرد : چون پلدختر کانون سیل بود طبیعی است که دولت در بحث اعتبارات سیل توجه ویژه ای به این شهرستان داشته باشد و برای همه دستگاههای اجرایی اعتباراتی از محل اعتبارات بحران در نظر گرفته شود.

او خاطر نشان  کرد: اعتبارات همه دستگاهها یا بیشتر از شهرداری بود یا در همین اندازه ها بوده است و ۳۳میلیارد تومان اسناد و اوراق به تاریخ سررسید سال ۱۴۰۰برای بازسازی زیرساخت های شهری پلدختر مصوب شده که این اعتبارات تخصیص اعتباری ۵۰ درصدی دارند.

شهردار پلدختر گفت :  این اعتبارات چون اسناد خرانه هستند بخشی از آنان نیز بابت تنزیل این اوراق لحاظ می شود و معادل ریالی این اعتبارات کمتر از ۱۵میلیاد تومان است .

او بیان کرد: در این مصاحبه به نوع اعتبار و نحوه تخصیص آن اشاره نشد و مهمتر اینکه ذکر شد برای بازسازی ضلع غربی شهر این اعتبارات هزینه می شود اما بر اساس برنامه ریزی های شهرداری ۵۰درصد اعتبارات در ضلع شرقی هزینه می شود .

چراغی گفت : اعتبارات مدیریت بحران با یک پراکنش جغرافیایی متعادل و عادلانه هزینه خواهد شد و شهروندان در این خصوص دغدغه ای نداشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز