کیک بوکسینگ کار لرستانی در برابر ورزشکار اسرائیلی حاضر به مسابقه نشد

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۱۳:۳۸
کد خبر: ۹۳۱۵۳۴
کیک بوکسینگ کار لرستانی در برابر ورزشکار اسرائیلی حاضر به مسابقه نشد
مرتضی گودرزی مبارز وزن ۷۴- کیلو گرم تیم ملی کیک بوکسینگ واکو جمهوری اسلامی ایران در مقابل ورزشکار اسراییلی حاضر به مسابقه نشد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ مهدی سلاطی رئیس هیات انجمن های ورزشی استان در این خصوص اظهار کرد: در رقابت های جهانی کیک بوکسینگ واکو که از دوم تا دهم آذر ماه 98 در آنتالیای ترکیه  برگزار شد، مرتضی گودرزی پس از شکست حریفان خود و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریفی از رژیم غاصب صهیونیستی حاضر  نشد و از دور رقابتها کنار رفت.

 اوافزود: این ورزشکار لرستانی نیز همچون سایر ورزشکاران ایران اسلامی گام مهمی  در جهت پیروی از آرمانهای انقلاب اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین برداشت.

رئیس هیات انجمن های ورزشی لرستان ضمن تبریک و تقدیر از این اقدام مرتضی گودرزی ملی پوش کیک بوکسینگ واکو ، اظهار کرد: گودرزی از قهرمانان با اخلاق و مدال آور استان است که پس حضور در دو دوره انتخابی و اردوی تیم ملی در ترکیب تیم ملی قرار گرفته و به مسابقات جهانی اعزام شد.

سلاطی همچنین ضمن تقدیر از تلاش های مسول کمیته کیک بوکسینگ واکو استان و مربی ایشان نیز گفت: رضا دیناروند از مربیان تیم ملی است که زحمات زیادی را در اعتلای ورزش استان متحمل شده است.

او بیان کرد: مسابقات جهانی کیک بوکسینگ واکو با حضور بیش از ۷۰ کشور جهان و در سطح بسیار بالایی در آنتالیا برگزار شد و ملی پوش لرستانی این مسابقات در مرحله یک چهارم نهایی حاضر نشد در مقابل حریف رژیم صهیونیستی به میدان برود.

گفتنی است امید زرین جویی از دیگر ورزشکاران تیم ملی  کیک بوکسینگ واکو استان نیز در این رقابت ها حضور داشت که از دور رقابت ها حذف شد.

 

نظر شما