مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان:

راه اندازی ۱۹ واحد صنعتی راکد و غیر فعال در شهرکها و نواحی صنعتی لرستان

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۳:۲۳
کد خبر: ۹۳۱۵۵۴
راه اندازی ۱۹ واحد صنعتی راکد و غیر فعال در شهرکها و نواحی صنعتی لرستان
بختیار رازانی ازراه اندازی 19 واحد صنعتی راکد و غیر فعال در شهرکها و نواحی صنعتی لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ رازانی در جمع خبرنگاران گفت: با معرفی سرمایه گذار جدید و همچنین تامین مالی و ارائه تسهیلات در سال گذشته تعداد 24 واحد صنعتی مجددا به چرخه تولید بازگشتند .

اوافزود : از ابتدای سال 98 تاکنون 19 واحد تولیدی بهره‌بردار راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی راه‌اندازی مجدد گردیده و  زمینه اشتغال برای 180نفر فراهم شد که با نوسازی و بازسازی ماشین آلات  ، تولید محصول جدید یا تغییر در کادر مدیریتی موفق به بازگشت مجدد به چرخه تولیدشده‌اند.

رازانی ضمن تاکید بر اجرای برنامه های این شرکت، تصریح کرد : اهداف این شرکت در راستای راه اندازی واحدهای راکد صنایع کوچک و بالا بردن ظرفیت تولید واحدهای نیمه فعال برنامه ریزی  گردیده اما در این میان نیز عمده ترین مشکلاتی که منجر به تعطیلی واحدهای صنعتی می گردد را به ترتیب نقدینگی و مشکلات مرتبط با سازمانهای تامین اجتماعی و امور مالیاتی می باشد   .

او بیان کرد : امیدواریم با اقدامات صورت گرفته در حوزه توسعه صنعتی ، شاهد جهش صنعتی خوبی در آینده نزدیک در این استان باشیم.و این شرکت مصمم است تا پایان سال جاری تعداد دیگری از واحدهای صنعتی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به دلایل مختلف غیرفعال شده‌اند را راه‌اندازی مجدد کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز