مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان خبر داد؛

راه اندازی سامانه توانمند سازی سمن های جوانان از دی‌ماه/ بررسی طرح های سمن ها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۱:۴۴
کد خبر: ۹۳۱۵۶۴
راه اندازی سامانه توانمند سازی سمن های جوانان از دی‌ماه/ بررسی طرح های سمن ها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود
مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: از ابتدای زمستان سال جاری، طرح ها، کارگاه ها و ایده های سمن ها از طریق سامانه توانمند سازی سمن های جوانان و به صورت آنلاین ثبت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد ، سجاد سالک، مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه کارگاه تخصصی آموزش سامانه توانمند سازی سمن های جوانان کشور، اظهار کرد: کارگاه 2 روزه آموزش کارشناسان مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان همزمان با روز جهانی داوطلبان درمشهد در حال برگزاری است.

وی افزود: این کارگاه یکی از مهم ترین و عملیاتی ترین کارگاه هایی است که ما درحال برگزاری آن هستیم و بخش عمده ای از فعالیت های آینده ما به صورت مستقیم بستگی به نتیجه موفقیت آمیز این طرح دارد.

مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: از ابتدای زمستان سال جاری، طرح ها، کارگاه ها و ایده های سمن ها از طریق سامانه توانمند سازی سمن های جوانان و به صورت آنلاین ثبت خواهد شد.

سالک اضافه کرد: طبیعتا تغییر مکانیزم سامانه از سنتی به مدرن و استفاده از فناوری های نوین برای پیشبرد کار، به همان نسبت که فوایدی را دارد، از پیچیدگی های خاص خودبرخوردار است.

وی بیان کرد: مهم ترین نیاز قبل از راه اندازی و استفاده از این سامانه، این است که آموزش کافی در این خصوص به کارشناسان داده شود.

مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: از این به بعد در فراخوان ها، فرم ها و طرح ها به صورت کاغذی دریافت نمی‌شود و کارهایی مانند بررسی و تصویب طرح ها در شورای داوری به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

سالک ادامه داد: افراد عضو در شواری داوری در صورت رد کردن یک طرح باید دلایل قانع کننده ای برای آن بیاورد و تمامی این مراحل از سوی وزارت قابل نظارت و بازرسی است، همچنین دلیل راه اندازی این سامانه، سلیقه ای عمل شدن در قبول یا رد طرح ها و یا عدم ارائه آن به وزارت بوده است.

وی افزود: با این کار، سلیقه ای عمل کردن، کمرنگ تر شده و در عین حال سرعت و نظارت بسیار بهترخواهد شد چرا که با داشتن کد رهگیری مخصوص هر طرح، می‌توانیم از جایگاه طرح در هر مرحله مطلع شویم.

گفتنی است؛ سامانه توانمند سازی سمن های جوانان، پیش از این توسط مقام عالی وزارت ورزش و جوانان رونمایی شده و این کارگاه به منظور استفاده مطلوب از سامانه در حال برگزاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز