رشد ۳۰۰ درصدی سمن های جوانان در خراسان رضوی/افتتاح ۱۰ خانه جوان در دهه فجر

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۳:۵۰
کد خبر: ۹۳۱۵۶۵
رشد ۳۰۰ درصدی سمن های جوانان در خراسان رضوی/افتتاح ۱۰ خانه جوان در دهه فجر
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: طی چند سال اخیر خراسان رضوی رشد چشمگیری در حوزه افزایش سازمان های مردم نهاد جوانان داشته و با رشد 300 درصدی رو به رو بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد ، فرزاد فتاحی در کارگاه تخصصی آموزش سامانه توانمند سازی سمن های جوانان که از 12 آذرماه در مشهد در حال برگزاری است، اظهار کرد: شما به عنوان دست اندر کاران حوزه جوانان در ادارات کل ورزش و جوانان کشور، شاهد این موضوع هستید که طی سال های اخیر توجه ویژه ای به این حوزه شده است.

وی ضمن تشکر از زحمات تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و مدیران ستادی این حوزه، بیان کرد: طی چند سال اخیر خراسان رضوی رشد چشمگیری در حوزه افزایش سازمان های مردم نهاد جوانان داشته و با رشد 300 درصدی رو به رو بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر نیز 740 سازمان مردم نهاد جوانان در استان در حال ثبت می‌باشد و این تعداد نسبت به سال های گذشته چندین برابر شده است.

فتاحی در خصوص خانه های جوان استان عنوان کرد: از سال گذشته، 11 خانه جوان را در شهرستان‌های تابعه احداث کردیم که 10 باب از این خانه ها تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید، همچنین با افزایش سمن ها در شهرستان های استان، برای احداث خانه های جوان اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در سال 97، رشد چشمگیری را در اعتبارات حوزه جوانان داشتیم، تصریح کرد: قطعا خراسان رضوی دارای ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه جوانان است و فعالیت های مناسبی در این راستا توسط جوانان استان صورت گرفته است.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اضافه کرد: مجمع سمن های جوانان استان اخیرا برگزار و تعدادی از جوانان ما در سازمان های مردم نهاد برای ارتقا سطح این حوزه انتخاب شدند.

فتاحی تصریح کرد: خانه جوانان استان در مشهد بسیار فعال است و کارشناسان امور جوانان این اداره کل، همه روزه در جهت مشارکت بیشتر با سمن ها در این خانه حضور دارند.

وی در خصوص این کارگاه آموزشی نیز گفت: این کارگاه با هدف توانمند سازی سمن هاست که از اهداف اصلی وزارت ورزش و جوانان نیز می‌باشد. هر چقدر ما سمن ها را توانمند تر کنیم، بازخورد اجتماعی بهتر و بیشتری خواهیم داشت و جوانان ما آمادگی حضور و فعالیت در سطح ملی را کسب خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز