فرمانده انتظامی گلستان خبر داد:

کشف ۵۱۰ کیلو حشیش در گرگان

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۱:۲۳:۲۱
کد خبر: ۹۳۱۹۵۶
کشف ۵۱۰ کیلو حشیش در گرگان
فرمانده انتظامی استان از کشف 510 کیلو حشیش طی یک عملیات موفقیت آمیز در شهرستان گرگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ سردار "روح الامین قاسمی" اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی بی وقفه و بررسی های تخصصی موفق به شناسایی یکی از قاچاقچیان مواد افیونی شدند.

وی با بیان اینکه متهم ساکن یکی از استان های شرقی کشور بوده و در زمینه فروش مواد مخدر در وزن های بالا فعالیت داشته است، اظهار داشت: با تحقیقات فنی و تکمیلی پلیس مشخص شد این قاچاقچی قصد دارد مواد افیونی را توسط همدستش در سطح استان گلستان توزیع کند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس، منزل متهم و همدستش در شهرستان "گرگان" شناسایی و طی هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه و موفقیت آمیز هر 2 نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهمان ماموران موفق شدند 510 کیلو حشیش که در 483 بسته جاسازی شده بود، کشف کنند.

سردار قاسمی با اشاره به معرفی این 2 قاچاقچی به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: مواد مخدر زمینه ساز بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی است و مقابله بی امان با سوداگران مرگ همواره از مطالبات مردم و مسئولان بوده لذا پلیس قاطعانه با اینگونه افراد برخورد خواهد کرد.

 

نظر شما