مدیر کل ورزش و جوانان لرستان:

وزنه برداری لرستان در المپیک مدال کسب می کند / اولویت اول ورزش لرستان "رضا بیرانوند" است

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۳:۳۶
کد خبر: ۹۳۱۹۷۶
وزنه برداری لرستان در المپیک مدال کسب می کند / اولویت اول ورزش لرستان رضا بیرانوند است
سید علی کریمی گفت: لرستان جایگاه خوبی در وزنه برداری کشور دارد و زمینه بروز استعداد های جدید را دارد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  کریمی در دیدار با رضا بیرانوند از قهرمانان تیم ملی وزنه برداری کشوربا بیان این مطلب ، اظهار کرد:  شرایط خاص لرستان مناسب پرورش استعداد های وزنه برداری است که می طلبد به آن توجه ویژه ای شود.

اوافزود: افراد متخصص خوبی در رشته وزنه برداری داریم که از علم وزنه برداری برخوردارند و توانسته اند افرادی را به سطوح ملی و جهانی در سطح پایه و بزرگسال معرفی کنند.

کریمی تصریح کرد: وزنه برداری از رشته های ورزشی است که سرمایه گذاری روی آن زود یازده است و خیلی زود می شود با دانش و استعدادیابی که داریم افراد را به سطح اول رساند.

او خاطر نشان  کرد: جهت تقویت این رشته ورزشی دو ست از تجهیزات ورزش وزنه برداری خریداری می شود که در اختیار ورزشکاران این رشته قرار می گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با بیان این که فضای اخلاقی حاکم بر وزنه برداری نیز ایده آل است، یادآورشد: این فضای اخلاقی که ضروری همه رشته ها است، باید حفظ و حتی تقویت شود.

کریمی تاکید کرد: انشالله می توانیم در المپیک آتی وزنه برداری لرستان صاحب مدال شود و برای کشور افتخار آفرینی کند.

 

وی گفت: رضا بیرانوند از چهره های شاخص وزنه برداری لرستان است و حتما توان کسب سهمیه المپیک را دارد و می تواند مدال طلا برای کشورمان را نیز کسب کند.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: هر امکانات و تجهیزاتی که لازم باشد در اختیار این ورزشکار ارزشمند تیم ملی کشورمان، قرار خواهیم داد.

وی همچنین خواستار توجه به پشتوانه سازی در وزنه برداری شد و گفت: باید ورزشکارانی نظیر بیرانوند وخانم الهام حسینی حمایت شود چون استعدادی پر توانی هستند.

وی افزود: رضا بیرانوند الویت اول ورزش لرستان است و هر آنچه را که می توانیم از آنها دریغ نخواهیم کرد.

کریمی اظهار کرد: خانه خوبی برای وزنه برداری در نظر داریم که در مجتمع سبزی پرور برای ورزشکاران وزنه بردار ایجاد می کنیم که می تواند این رشته را در استان بیش از گذشته رونق دهد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز