استاندار کرمانشاه:

جوانان توان نقش‌آفرینی ویژه در مسیر پیشرفت را دارند

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۹:۵۹
کد خبر: ۹۳۲۰۱۰
جوانان توان نقش‌آفرینی ویژه در مسیر پیشرفت را دارند
استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: جوانان با توجه به استعدادهایی که دارند می‌توانند در مسیر پیشرفت کشور نقش مهمی ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه بیانیه گام دوم یک راهبرد اساسی برای چهل سال آینده کشور است، افزود: در این بیانیه چالش‌های حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تبیین شده و راهبردها برای اجرا توسط مردم و مسئوولان مشخص شده است.

وی افزود: در این شورا مسئولیت داریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان برای اجرای راهبردها از حضور مردم به عنوان سرمایه‌ای اجتماعی عظیم استفاده کنیم و اجرای امور را به جوانان واگذار نماییم.

او در ادامه گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب ٤١ بار به کلمه جوانان اشاره شده و به یقین این ظرفیت دارای بصیرت می‌تواند در مسیر تعالی و پیشرفت نقش آفرینی کنند.

نماینده عالی دولت در کرمانشاه به لزوم معرفی دستاوردهای چهار دهه انقلاب در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: در این دوران پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف به دست آمده که نیاز هست به شکلی صحیح به آیندگان معرفی شود و  غفلت‌های صورت گرفته به ویژه در بخش آسیب‌های اجتماعی نیز تشریح شود. 

بازوند تاکید کرد که وظیفه داریم مشکلات جنگ و شرایط فعلی را برای مردم تشریح کنیم و دستاوردهای مثبت منتشر شود.

وی نقطه قوت راهبردهای ابلاغی را اشاره به نقش مردم دانست و گفت: در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی نیز  که در ٢٤ اصل ابلاغ شده در  ١١ اصل به نقش به مردم اشاره شده است.

وی پیشنهاد داد: ضمن حفظ سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی به حضور بانوان در ستاد اجرایی و مشورتی شورا تأکید شود.

در این نشست اهداف تبیین، ساختار شورا معرفی و وظایف کارگروه‌ها و بخش‌های اجرایی تشریح شد.

حدود 30 درصد از جمعیت 2 میلیون نفری استان کرمانشاه را جوانان تشکیل می‌دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز