فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح:

سهمیه‌بندی بنزین برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۰۰:۰۲
کد خبر: ۹۳۲۰۲۰
سهمیه‌بندی بنزین برای تحقق اقتصاد مقاومتی است
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اجرای سهمیه‌بندی بنزین و مدیریت مصرف سوخت برای تحقق اقتصاد مقاومتی است و مردم هم می دانند و می‌پذیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار سید محمد باقرزاده سه‌شنبه شب در مراسم یادواره سرداران، ۱۱۷ شهید و ۱۴ شهید گمنام شهرستان دیر استان بوشهر افزود: ایجاد تغییر بینش مردم در برابر جریان‌ها و تصمیم‌ها مهم است و علم و معرفت آنان باید بیشتر شود تا بپذیرند که برای تحقق اقتصاد مقاومتی سهمیه‌بندی و افزایش بنزین انجام شده‌است.

وی ادامه داد: مردم انقلاب را بوجود آوردند و آنها با استقامت و پایداری میل جنگ‌جویی دشمن را از بین برند و دشمن را ناامید می‌کنند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: دشمن توهم نیست و بر اثر برخی سوء تدبیرها اکنون دشمنان خفته انقلاب بیدار شده‌اند.

باقرزاده گفت: مسئولان نظام اسلامی تا زمانی که در مسیر الهی حرکت کنند مردم پشتوانه آنان هستند و هرجایی که کار آنان برای خدا نباشد، همراهی نمی‌کنند.

وی ادامه داد: ولایت فقیه یک امر عقلی است و هنوز عده‌ای دریافت درستی از ولایت فقیه ندارند و مردم در انتخابات نباید به این افراد رای دهند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: مردم به اذن ولایت فقیه همه بت ها را شکستند که یکی از این بت‌ها اتکا به آمریکا بود و باید بدانیم که آمریکا قابل اعتماد نیست و مردم به خود و استعدادهای خود اعتماد دارند و این را از امام راحل و مقام معظم رهبری آگاهانه آموخته‌اند.

باقرزاده اظهارداشت: برگزاری یادواره شهیدان برگرفته از فرهنگ قرآنی ذکر است و شهیدان از پیروان انبیا بودند که با صداقت به وظیفه خود عمل کردند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز