رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی خبر داد؛

ثبت نام قطعی ۱۰۲ داوطلب شرکت در انتخابات مجلس در استان طی روز چهارم

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۴۷:۱۶
کد خبر: ۹۳۲۲۱۵
ثبت نام قطعی ۱۰۲ داوطلب شرکت در انتخابات مجلس در استان طی روز چهارم
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: تا ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارم ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، نام نویسی ۱۰۲ نفر قطعی شده و ۹ نفر هم در حال طی فرآیند نام نویسی بوده و هنوز قطعی نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسن جعفری با بیان اینکه فرآیند ثبت نام داوطلبان شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت 8 صبح 10 آذرماه در 12 حوزه انتخابیه آغاز شد، اظهار کرد: در این 4 روز، مجموعا 315 نفر ثبت نام قطعی انجام داده اند که 54 نفر مربوط به روز اول، 63 نفر روز دوم، 96 نفر روز سوم و 102 نفر هم روز چهارم بوده است.

وی افزود: از مجموع ثبت نام های قطعی صورت گرفته در روز چهارم، 92 داوطلب مرد و 10 نفر هم زن هستند که 9 نفر از بانوان در حوزه انتخابیه مشهد و کلات و یک نفر هم در حوزه انتخابیه بینالود ثبت نام کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی میانگین سنی داوطلبان در روز چهارم را 39.7 سال اعلام کرد و گفت: جوان ترین داوطلب 30 ساله و مسن ترین آن ها 65 ساله بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع داوطلبان روز چهارم، 21 نفر شغل آزاد، یک نفر بیکار، 16 نفر فرهنگی، 2 نفر پزشک، 12 نفر استاد دانشگاه، 29 نفر کارمند، 5 نفر بازنشسته، 4 نفر وکیل یا قاضی، یک نفر روحانی، 10 نفر دارای سایر مشاغل و یک نفر هم نماینده دور قبلی مجلس شورای اسلامی است.

جعفری گفت: از مجموع 102 داوطلبی که ثبت نام آن ها در روز چهارم قطعی شده است، 59 نفر در حوزه انتخابیه مشهد و کلات، 8 نفر در حوزه انتخابیه چناران و بینالود، 2 نفر در حوزه انتخابیه فریمان، سرخس و بخش های احمدآباد و رضویه، 2 نفر از حوزه انتخابیه گناباد و بجستان، 4 نفر از حوزه انتخابیه تربت جام، تایباد، باخرز، صالح آباد، 2 نفر از حوزه انتخابیه تربت حیدریه، مه ولات، زاوه، 3 نفر از حوزه انتخابیه درگز، 3 نفر از حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن و خلیل آباد، 7 نفر از حوزه انتخابیه نیشابور و فیروزه، 8 نفر از حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب، یک نفر از حوزه انتخابیه قوچان و فاروج و 3 نفر از حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار ثبت نام کرده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز