مدیر عامل شرکت فرابورس ایران عنوان کرد:

کیفیت بالای نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری در مشهد/ پدیده شاندیز به فرابورس می‌رود

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۳:۲۱
کد خبر: ۹۳۲۲۲۲
کیفیت بالای نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری در مشهد/ پدیده شاندیز به فرابورس می‌رود
مدیر عامل شرکت فرابورس ایران گفت: نشست تخصصی تامین مالی پروژه های شهری در نمایشگاه فرصت های اقتصادی مشهد برگزار شد که مانند این نشست و با این کیفیت حتی در تهران به سختی برپا می‌شود و نمایشگاه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

امیر هامونی در حاشیه اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد در گفتگو با خبرگزاری برنا اظهار کرد:  نشست تخصصی تامین مالی پروژه های شهری در این نمایشگاه برگزار شد که مانند این نشست و با این کیفیت حتی در تهران به سختی برپا می‌شود و نمایشگاه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز پنل تخصصی بسیار قوی را شاهد بودیم که با حضوررضا خواجه نایینی، معاون مالی و پشتیبانی، شهرداری مشهد، روح الله حسینی مقدم، عضو شورای عالی بورس، امیر تقی خان تجریشی، عضو هیئت مدیره بورس اوراق بهادار و علی اسلامی، مدیر عامل گروه خدمات سرمایه گذاری آرمان برگزار شد.

مدیر عامل شرکت فرابورس ایران اضافه کرد: گرد هم آمدن متخصصان و طراحان ابزار های مالی، قطعا باعث خیر و برکت خواهد بود. در این نشست ابزار های جدید و نکات بسیار ارزشمندی از سوی شهرداری مشهد ارائه شد که می‌تواند نوید بخش تامین مالی بزرگتری برای این شهرداری باشد.

هامونی عنوان کرد: خراسان فرصت های بسیار بکری برای سرمایه گذاری دارد و حجم بالای حضور زائرین در استان باعث فراهم شدن فرصت های خوبی در جهت سرمایه گذاری شده است.

وی در خصوص حضور شرکت های خراسانی در بورس و فرابورس نیز گفت: شرکت های بسیار بزرگ و خوبی از این استان در بورس و فرابورس جذب شدند و شرکت هایی مانند پدیده شاندیز که با مشکلاتی مواجه بودند را نیز وارد خواهیم کرد.

وی در خصوص حضور شرکت پدیده در بازار های مالی افزود: شرکت پدیده شاندیز بزودی در بازار فرا بورس ایران وارد خواهد شد. مراحل نهایی آن انجام شده و کارهای اجرایی آن باقی مانده است.

مدیر عامل شرکت فرابورس ایران ادامه داد: سعی ما بر این است که شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن وارد فرا بورس شود ولی دستگاه های اجرایی زیادی برای ورود پدیده به بازار های مالی دخیل هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز