دبیر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران و عضو شورای عالی بورس تاکید کرد:

مشهدظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری در پروژه های شهری دارد

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۰:۲۸:۳۴
کد خبر: ۹۳۲۳۵۱
مشهدظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری در پروژه های شهری دارد
دبیر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران و عضو شورای عالی بورس بر ظرفیت بالای شهر مشهد جهت سرمایه گذاری در پروژه های شهری، گردشگری و زیرساختی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سعید اسلامی بیدگلی در حاشیه بازدید از اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری اظهار داشت: خوشبختانه شرکت ها و سرمایه گذاران معتبری از بازار سرمایه کشور در این نمایشگاه حضور دارند که باعث بالا رفتن سطح برگزاری نمایشگاه شده است.

وی افزود: مشهد از جمله شهرهای با پتانسیل و ظرفیت بالا برای سرمایه گذاری به خصوص در حوزه شهری می باشد که علاوه بر صنعت، جای کار بسیاری در حوزه پروژه های گردشگری، تفریحی و زیرساختی دارد.

این فعال بازار سرمایه خاطرنشان ساخت: علاوه بر شهر مشهد که به واسطه وجود بارگاه منور رضوی و حضور میلیون ها زائر در این شهر، امکان سرمایه گذاری و توسعه فراوانی دارد، نقاطی مانند توس به عنوان نقاط هدف گردشگری نیز ظرفیت های مغفول مانده برای تعریف بسته های جدید سرمایه گذاری محسوب می شود.

وی گفت: می توان از فرصت برگزاری این نمایشگاه برای بررسی راه کار های تامین مالی پروژه های شهری و جذب منابع مالی مورد نیاز جهت اجرای این پروژه ها، بهره برد.

شایان ذکراست نخستین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری واقتصادشهری از۱۲تا۱۶آذرماه درمحل نمایشگاه بین المللی مشهدبرگزارمی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز