اعزام ۱۲ کشتی‌گیر خراسانی به مسابقات انتخابی جام تختی

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۵:۲۵
کد خبر: ۹۳۲۳۵۴
اعزام ۱۲ کشتی‌گیر خراسانی به مسابقات انتخابی جام تختی
رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی گفت: قرار است بین ۱۰ تا ۱۲ کشتی‌گیر از خراسان رضوی به مسابقات انتخابی جام بین‌المللی کشتی آزاد تختی اعزام شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مسعود ریاضی در این خصوص اظهار کرد: مسابقات انتخابی جام بین‌المللی کشتی آزاد تختی از ۱۶ آذرماه تا ۱۸ آذر در سالن هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: قرار است بین ۱۰ تا ۱۲ کشتی‌گیر از خراسان رضوی به این مسابقات اعزام شوند.

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی بیان کرد: اسماعیل نجاتیان، کشتی‌گیر مشهدی، به عنوان قهرمان مسابقات کشوری جواز حضور مستقیم در مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد تختی را به دست آورده است.

ریاضی عنوان کرد: علاوه بر نجاتیان، سایر کشتی‌گیران باید در انتخابی شرکت کنند که بر اساس اعلام فدراسیون سهم خراسان رضوی ۵ کشتی‌گیر بود که با رایزنی‌هایی که انجام دادیم این تعداد به ۷ نفر افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات کشتی پهلوانی هم قرار است برگزار شود که به احتمال زیاد ۲ سهمیه از آنجا هم به دست بیاوریم.

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی تصریح کرد: نفرات دوم تا پنجم مسابقات کشوری هم می‌توانند در انتخابی شرکت کنند. ما می‌خواستیم متقی و تاتاری را به مسابقات بفرستیم، اما هردو مشکل مصدومیت دارند.

ریاضی اضافه کرد: مجید ساده، بیات، نجفی، متقی، توانی، ابراهیمی، محمودی، هراتی، صفاییان، ترقو و ناظران نفراتی هستند که فعلا برای حضور در انتخابی تصمیم داریم آن‌ها را به مسابقات اعزام کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز