مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل:

ورود اقشار مختلف به تولید و اشتغال ضروری است

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۳:۰۶:۳۴
کد خبر: ۹۳۲۴۴۳
ورود اقشار مختلف به تولید و اشتغال ضروری است
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: تمام اقشار در اوضاع کنونی کشور باید به حوزه اقتصاد وارد شده و زمینه تولید و اشتغال را فراهم کنند.

به گزارش برنا،حسین وطن دوست در شورای خوداشتغالی و کارآفرینی حوزویان استان تصریح کرد: روحانیت معظم همیشه در عرصه های مختلف سیاسی فرهنگی  در صف اول بوده و براساس فرهنگ دینی و مطالبات مقام معظم رهبری ضمن ایجاد باور دینی در مسایل اقتصادی نیز شریک  هستند.
وی بیان کرد: الان هم  که درجنگ اقتصادی و جنگ نرم افزاری هستیم نیز باید  در برنامه تولید و اشتغال متناسب با شعار سال (رونق تولید) مشارکت کنند .
 وطن دوست افزود: رونق تولید در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی بوده و مورد تاکید مقام معظم رهبری  به عنوان نقشه و چراغ راه  توسعه و پیشرفت کشور است . وی ادامه داد:تمامی مسئولین کشوری این مهم را در چرخه برنامه و تصمبم گیری های اقتصاد کشور قرار داده اند و هدف اصلی آن ایجا د تغییرات اساسی در ساختار اقتصادی متناسب با ظرفیتها و امکانات است .
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل اظهار کرد: برای اینکه در جنگ اقتصادی موفق و پیروز باشیم باید مهارتهای لازم را یاد بگیریم.
 وی گفت: روحانیون و خانواده های آن ها باید از آموزشهای فنی حرفه ای و تسهیلات دستگاههای اجرایی برای خود اشتغالی و کارآفرینی  برخوردار شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز