رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

هر جا فتنه در دنیا به وجود می‌آید کار امریکا است / نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در خاموش کردن فتنه و آشوب اخیر

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۳:۳۳:۰۰
کد خبر: ۹۳۲۴۵۵
هر جا فتنه در دنیا به وجود می‌آید کار امریکا است  /  نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در خاموش کردن فتنه و آشوب  اخیر
حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محمدی گلپایگانی گفت:به وجود آمدن داعش کار آمریکاست و هر جا فتنه در دنیا به وجود می‌آیدبدون اغراق از آمریکا و انگلیس واسرائیل است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی روز پنج شنبه در شورای اداری لرستان و مراسم  تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد یکی از برنامه‌های ثابت رهبر معظم انقلاب اسلامی را  توسل به امام زمان(عج)  دانست و اظهار کرد: می‌بینیم که امروز به دست ستم‌کاران و استعمار گران وجهانخواران به بشریت چه می‌شود،امروز در عراق می‌بینیم چه خبر است، چطور به مرقد شهید مظلوم آقای حکیم جسارت می‌کنند.

او با بیان اینکه اینها به اولین نائب حضرت مهدی(عج) جسارت کردند و این جنایتکاران را چه کسی حمایت می‌کند جز آمریکا،افزود: به وجود آمدن داعش کار  آمریکاست و هر جا فتنه در دنیا به وجود می‌آیدبدون اغراق  از آمریکا و انگلیس واسرائیل  است .

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی  عنوان  کرد: بیداری، هوشیاری و امنیت مردم در ماجراهای اخیر ستودنی بود، مردم تا یک هفته جمعیت‌های میلیونی برای نظام و رهبر اظهار جانفشانی کردند.

او نقش رهبری در خاموش کردن این فتنه و آشوب  اخیر را بی بدیل دانست و تصریح کرد: اگر فرمایشات مقام معظم رهبری نبود امروز کشور ما دچار آشوبی بود که معلوم نبود ُسرنوشتش چه خواهد شد.

رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: استان لرستان چون ستاره‌ای درخشان بر تارک این کشور می‌درخشد اگر امروز رهبر معظم انقلاب لب تر کند بی‌شک مردم لرستان گوش به فرمان رهبری خواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی اضافه کرد:  لرستان دارای ذخائر بزرگ مردمی است که امتحان خود را بارها و بارها پس داده‌اند  ومردم این استان با تمام مشکلاتی که دارند اینچنین هستند.

 او با بیان اینکه  لرستان شخصیت والایی چون حضرت آیت الله العظمی بروجردی دارد که سال‌های سال پرچمدار تشییع بود،خاطر نشان کرد:  آیت الله بروجردی افتخار لرستان است و الان هم چهره های برجسته ای در این استان وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی  با اشاره  ۱۲ سال   خدمات ارزشمندی آیت الله میرعمادی در لرستان ، گفت: برای سرباز امام زمان(عج) تودیع معنایی ندارد و آقای میرعمادی از این پس در جای دیگر خدمت می‌کند، 12 سال زحمت کشیدند و از ایشان تشکر می‌کنیم.

اوبا بیان اینکه  به جای ایشان یکی از فرزندان این مرز و بوم و این خطه از خاک به عنوان نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد منصوب شدند،یادآورشد: حجت الاسلام شاهرخی از خانواده‌‌ای اصیل و شناخته شده است و خدمات ایشان نیز مشخص است و سوابق درخشانی دارد و همه شرایط لازم را برای تصدی امام جمعه دارا است. 

رییس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه  یک روحانی باید سنگ صبور باشد، مشکلات مردم را پی‌گیری و در راستای برطرف کردن آنها نهایت تلاش خود را بکار گیردخطاب به حجت الاسلام شاهرخی  تاکید کرد: چشم مردم لرستان به فرزند خودشان است و شما باید سنگ صبورمردم  باشید و حرف مردم را بشنوید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز