آیت‌الله میرعمادی :

توجه ویژه به نسل جوان از تاکیدات مقام معظم رهبری است

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۶:۳۷
کد خبر: ۹۳۲۵۳۹
توجه ویژه به نسل جوان از تاکیدات مقام معظم رهبری است
نماینده سابق ولی‌فقیه در لرستان گفت: توجه ویژه به نسل جوان از دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری است چرا که جوان سرشار از انگیزه است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛آیت‌اله سید احمد میرعمادی روز پنج شنبه در مراسم آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در لرستانکه با حضور حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری برگزارشده بود ،اظهار کرد: در طول ۱۲ سال خدمت من در استان لرستان آنچه که صورت گرفت همواره از رهنمودهای مقام معظم رهبری بود.

او افزود: راه روشن و نصایح مقام معظم رهبری برای مشکلات کشور راهی روشن و مشخص است و می‌تواند بسیاری از راه‌های بسته را باز کند.

آیت الله  میرعمادی خاطر نشان کرد: حفظ وحدت و انسجام عمومی از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری است، بارها از مقام معظم رهبری دیده بودیم که از اختلاف بسیار ناراحت میشدن چرا که ایشان ریشه همه مشکلات را اختلاف می‌دانند.

نماینده سابق ولی فقیه در لرستان گفت: حمایت از مسولان نظام جمهوری اسلامی برای خدمت بیشتر، یک وظیفه است.

او یادآورشد: توجه ویژه به نسل جوان از دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری است چرا که جوان سرشار از انگیزه است و ایده یک جوان می‌تواند در بسیاری از موارد، راهگشای مشکلات کشور باشد.

آیت الله میرعمادی عنوان کرد: اگر کسی امروز مسولیت می‌پذیرد باید مدیریت جهادی را هم داشته باشد.

او با بیان اینکه مردم‌داری و ارتباط با مردم بسیار دل‌انگیز است، گفت: افتخار می‌کنم بهترین دوران زندگی خود را در لرستان بودم و می‌گویم که من یک لرستانی هستم.

 

نظر شما