​ نیازمند تعریف بسته های سرمایه گذاری در حوزه سوغات زیارت هستیم

۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۰:۲۶:۴۶
کد خبر: ۹۳۲۶۶۷
​ نیازمند تعریف بسته های سرمایه گذاری در حوزه سوغات زیارت هستیم
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت: نیازمند تعریف بسته های سرمایه گذاری در حوزه سوغات و گردشگری زیارت هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، جعفر مروارید در حاشیه بازدید از اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری خاطرنشان ساخت: در سالی که مزین به نام رونق تولید است، برگزاری اولین نمایشگاه برای ارائه فرصت های سرمایه گذاری به علاقمندان در حوزه شهری، قدم مبارکی بوده که باید تبدیل به فرهنگ شده و در سال های آینده نیز با قوت بیشتر ادامه یابد.

وی افزود: لازم است از سرمایه گذاران بخش خصوصی داخلی و خارجی بیشتری برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل آید زیرا مشهد، سالانه مقصد گردشگری بسیاری از مسلمانان جهان بوده که برای زیارت حرم مطهر رضوی به این شهر سفر می کنند پس یقینا با وجود امنیت بالای این شهر، مورد توجه سرمایه گذاران کشورهای دیگر نیز جهت اجرای پروژه های مختلف می باشد که باید به خوبی از این ظرفیت استفاده کنیم.

مروارید با تاکید بر اینکه مدل نمایشگاه باید مبتنی بر معرفی پروژه ها و فرصت های سرمایه گذاری برای انعقاد قرارداد در روز پایانی آن باشد، تصریح کرد: دو مدل از پارک های در دست احداث توسط شهرداری مشهد  در این نمایشگاه نیز معرفی شده بود که احداث اینگونه پارک های موضوعی، که توسعه فضای سبز همراه با نگاه فرهنگی می باشد، از نیازهای شهر مشهد می باشد.

وی گفت: نیازمند تعریف بسته های جدید سرمایه گذاری در حوزه سوغات زیارت و همچنین گردشگری زیارت هستیم که جای آن در نمایشگاه خالی بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  خراسان رضوی با اشاره به مشوق های مدیریت شهری به مجتمع های با کاربری چندگانه نیز عنوان کرد: یقینا ارایه  مشوق به ساخت این پروژه ها، می تواند کمک شایانی برای افزایش سرانه های مورد نیاز از جمله سرانه فرهنگی و هنری در نقاط مختلف شهر شود.

شایان ذکراست نخستین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری واقتصادشهری از۱۲تا۱۶آذرماه درمحل نمایشگاه بین المللی مشهدبرگزارمی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز