استاندار اردبیل:

افزایش تعداد کاندیداهای انتخابات مجلس نسب به دوره قبل

۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۳:۰۵:۵۸
کد خبر: ۹۳۲۷۳۷
افزایش تعداد کاندیداهای انتخابات مجلس نسب به دوره قبل
استاندار اردبیل گفت: تا پایان روز گذشته در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین 58 نفر ثبت نام کردند که نسبت به دوره قبل که 41 نفر بوده است ما با افزایش ثبت نام کنندگان روبرو هستیم.

به گزارش برنا،اکبر بهنامجو در بازدید از ستاد انتخابات در فرمانداری اردبیل اظهار کرد: تا پایان روز گذشته در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین 58 نفر ثبت نام کردند که نسبت به دوره قبل که 41 نفر بوده است ما با افزایش ثبت نام کنندگان روبرو هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید از بخش‌های مختلف ستاد انتخاباتی در شهرستان اردبیل دیدن کردیم و روند کار به نحوی مطلوب و شایسته به پیش می‌رود که انتظار داریم تا پایان روز شنبه تمام مراحل ثبت نام از داوطلبین به انجام رسیده و در مراحل بعد کار انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به سامان برسد.

وی با بیان اینکه در کنار حضور فعال کاندیداها قطعا مردم نیز حضور پرشوری را در انتخابات دوم اسفند تجربه خواهند کرد، افزود: با توجه به جایگاه مجلس شورای اسلامی که یک جایگاه بااصالت در عرصه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است، افرادی شایسته با حضور در پنج حوزه انتخابیه استان اردبیل ثبت نام کرده تا بعد از طی شدن مراحل مختلف در روز دوم اسفند انتخابات آبرومند، شایسته و باشکوهی را شاهد باشیم.

بهنام جو گفت: علاوه بر اردبیل در سایر حوزه‌های انتخابیه نیز ثبت نام از کاندیداها با روند رو به رشد و خوبی روبروست و امیدواریم امروز و فردا نیز همین روند مطلوب در ثبت نام‌ها استمرار داشته و کارها به خوبی به پیش رود.

رئیس شورای اداری استان اردبیل در مورد مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو بیان کرد: با وجود گرفتاری‌هایی که برای مردم به دنبال تحریم ظالمانه دشمنان حادث شده است، بر این باوریم ملت ما روز سرنوشت خود حساس بوده و در هر مقطعی که انقلاب اسلامی نیاز به حضور مردم داشته در صحنه‌ها حاضر شده و پشتیبانی همه جانبه را از نظام اسلامی انجام دادند.

بهنام جو با بیان اینکه در مسیر توسعه استان حرکت‌های خوبی آغاز شده و قطعا با رصد مردم این فعالیت‌ها به سرانجام خواهد رسید، تصریح کرد: ما با گروه‌های مختلف در روزهای گذشته جلساتی را داشتیم که این گروه‌های مردمی نقش موثری را در ترغیب و تشویق مردم برای حضور در صحنه انتخابات ایفا می‌کنند و پیش‌بینی می‌کنیم مردم استان تمام قد در دوم اسفند پای صندوق‌های رای حاضر شده تا با توجه به فعالیت‌های خوبی که در مسیر رشد و توسعه استان اتفاق افتاده در صحنه انتخابات نیز نقش تاریخی خود را به خوبی ایفا کنند.

وی افزود: مسئولان استان با وفاق و همدلی سعی دارند پروژه‌ها و طرح‌های اجرایی را در مسیر خدمت‌‌‌رسانی و رفاه مردم به سرعت انجام دهند که نمونه آن پروژه راه آهن اردبیل است که تا پایان سال آینده عملیات اجرایی آن به انجام رسیده و وعده داده شده به نتیجه می رسد.

استاندار اردبیل بیان کرد: تا یک ماه آینده عملیات روسازی در 90 کیلومتر از راه آهن اردبیل – میانه آغاز می‌شود تا با ریل‌گذاری که انجام می‌شود بخشی از کارها به سرانجام برسد.

بهنام جو از افتتاح 50 کیلومتر بزرگراه در استان تا پایان امسال خبر داد و اظهار کرد: در کنار این اتفاقات مبارک افزایش تولید 1.5 میلیون تنی محصولات کشاورزی زمینه خوبی را برای افزایش سرانه درآمد مردم استان فراهم کرده تا کشاورزان در بخش تولید محصولات متنوع بتوانند به اهداف مورد نظر به ویژه در مسیر توسعه استان کمک کنند.

وی از احداث بزرگترین شهرک گلخانه‌ای کشور در استان اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: به زودی بزرگترین شهرک مرزی مشترک بین ایران و آذربایجان در شمال استان اردبیل راه‌اندازی می شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: مردم این استان به خوبی ابعاد توسعه‌ای را لمس می‌کنند و سعی‌شان بر این است تا با توجه به کارهای خوبی که در بحث کارآفرینی و اشتغال و توسعه استان اتفاق افتاده به خوبی در صحنه‌های مختلف مدافع انقلاب، ارزش‌ها و پشتیبان مسئولان باشند تا اقدامات شروع شده به نتیجه برسد.

بهنام جو بیان کرد: امیدواریم در دوم اسفند امسال که موعد انتخابات مجلس شورای اسلامی است مردم این استان با دیدن تلاشی که مسئولان در مسیر توسعه همه جانبه این خطه آغاز کرده‌اند به تکلیف دینی و شرعی خود عمل کرده و با حضور خود در صحنه انتخابات به برگزاری باشکوه آن کمک کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز