نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی:

روز دانشجو باید به سمت تبیین رسالت دانشجو برود

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۹:۵۹:۳۶
کد خبر: ۹۳۲۹۷۴
روز دانشجو باید به سمت تبیین رسالت دانشجو برود
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: روز دانشجو باید به سمت تبیین رسالت دانشجو برود و افکار و نیازهای دانشجو تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ محمدجواد کولیوند، ضمن تبریک روز دانشجو اظهار کرد: در چهل سال پس از انقلاب در این روز اتفاقاتی رقم خورده که برخی از آن ها در دو دهه اول انقلاب بود و دانشجویان با حضور خود در بخش های علمی و پشتیبانی جنگ موثر بودند.

وی همچنین بیان داشت: روز دانشجو روزی نیست که تنها جشن گرفته و تبریک گفته شود و توجهی به نیازها، مشکلات و خواسته های دانشجو نشود؛ این روز باید از هفته ها و ماه های قبل برنامه ریزی شود؛ نیازمندی ها استخراج و دسته بندی شده و مطالبات جهت پیگیری به دستگاه های مربوطه ارجاع داده شود و به سرانجام برسد.

کولیوند خاطرنشان کرد: سرآمد دانش عظیمی که امروز در کشور وجود دارد و زبانزد دنیاست، دانشجویان هستند.

وی با اشاره به این که در سال‌های بعد از جنگ، کشور به دو تفکر چپ و راست تقسیم شد، افزود: به دلیل اینکه حزب محکم و کارآمدی در کشور وجود نداشته و ندارد که در انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و شوراها نقش آفرینی کند، مردم‌ عمدتا بر اساس تفکر دو مجموعه اصولگرایی و اصلاح طلبی به کاندیدا اعتماد می کنند و رای می دهند.

کولیوند عنوان کرد: زمانی که مردم بر مبنای گرایش سیاسی جناح ها رای می دهند، در صورتی که به اهدافی که گفته شده دست یافته نشود، به دلیل عملکرد ضعیف فرد منتخب، نسبت به آن تفکر و گرایش سیاسی دلسرد می‌شوند.

وی با بیان اینکه در این ۴۰ سال در مجموع نتوانستیم یک مسیر منطقی و علمی را در فضای سیاست داخلی کشور پیاده کنیم، تصریح کرد: اوج مناظره ها در انتخابات ریاست جمهوری اتفاق می افتد اما این مناظره ها عمدتا به سمتی می روند که از اقشار مختلف مردم مانند جوانان، بانوان، ورزشکاران، نخبگان و ... برای رای آوردن جناح خود به شکل ابزاری استفاده کنند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در شرایط کنونی تمرکز وزارت ورزش و جوانان بر امر ورزش است و عملا امور مربوط به جوانان در این وزارت خانه مغفول می‌ماند.

وی اضافه کرد: شرکت های دانش بنیان بسیاری در استان‌ البرز حضور دارند که هر کدام در رشته خاص خود فعالیت می‌کنند و بخشی از نیازهای کشور را تامین می‌ نمایند.

این مسئول یادآور شد: ما در قبال این شرکت های دانش بنیان و نیز دانشجویان وظایفی بر عهده داریم و در این راستا انتظار می رود مشکلات را عنوان کنید تا ما نیز به عنوان نماینده مجلس پیگیری و دنبال کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز