دبیر هیئت جودوی استان البرز:

تیم جودوی البرز برای کسب عنوان به مسابقات کشوری می‌رود

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۰:۵۶:۰۳
کد خبر: ۹۳۳۰۱۲
تیم جودوی البرز برای کسب عنوان به مسابقات کشوری می‌رود
دبیر هیئت جودوی استان البرز از اعزام تیم بزرگسالان البرز به مسابقات کشوری خبرداد و گفت: این تیم نهایت تلاش خود را بکار گرفته تا برای کسب عنوان اول تا سومی درمسابقات کشوری حاضر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مجید نورمحمدی اظهار کرد: مسابقات کشوری جودوی بزرگسالان ازتاریخ 27 آذرماه در شهرستان ارومیه برگزار می شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت تیم جودوی استان البرز پیش از اعزام به ارومیه گفت: این تیم با گذراندن 2 ماه اردوی منظم اکنون در شرایط خوبی بسر می برد و امید است این ورزشکاران نمایندگان خوبی برای استان خود باشند.

دبیر هیئت جودوی استان البرز تصریح کرد: جودوی البرز در رده بزرگسالان شرایط به مراتب بهتری به نسبت سایر رده های سنی دارد چراکه قهرمانان ملی و بین المللی در این رده سنی مبارزه کرده و ما را به کسب عنوان کشوری امیدوار می کنند.

به آینده جودو البرز امیدوارم

مربی تیم جودوی بزرگسالان استان البرز نیزدر خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: ترکیب تیم جودوی البرز در رده سنی بزرگسالان به نسبت گذشته با تغییرات زیادی همراه بوده و به همین جهت قولی از بابت کسب سکو در مسابقات کشوری نمی دهیم.

علی شعبانی پوراظهار کرد: جودوی البرز همواره جزو بهترین های کشور بوده و اکنون بدلیل تغییرات مدیریتی در هیئت دچار یکسری تغییرات شده که آن را به فال نیک می گیریم و پیش بینی می شود این تیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی در خصوص آینده جودوی البرز گفت: فرایند استعدادیابی از مدارس استان آغاز شده و با پرورش نیروی انسانی مستعد به آینده این رشته در البرز امید زیادی داریم.

مربی تیم جودوی استان البرز در پایان گفت: باتوجه به وجود استعدادهای بی شمار در سطح استان به آینده جودو با ورزشکاران جدید امیدواریم و به طور حتم در آینده نه چندان دور شاهد تیمی قدرتمند از استان البرز خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز