توزیع ۴۵۰ تن برنج با نرخ دولتی در استان

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۲:۰۴:۴۳
کد خبر: ۹۳۳۰۹۲
توزیع ۴۵۰ تن برنج با نرخ دولتی در استان
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: از هفته گذشته تاکنون ۴۵۰ تن برنج پاکستانی وارداتی با نرخ مصوب دولتی در سطح استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ الیاس جویبان روز شنبه گفت: عرضه گسترده برنج پاکستانی تنظیم بازار در بیش از ۷۰ مرکز شهر بیرجند با قیمت هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی ۸۹ هزار تومان انجام شد.

وی با بیان اینکه روند توزیع برنج پاکستانی با قیمت مصوب در استان ادامه دارد اظهار داشت: در شهرستان‌ها نیز شهروندان می‌توانند آدرس مراکز توزیع را از ادارات صمت همان شهرستان دریافت کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد: ۸۱۰ تن برنج پاکستانی مرغوب نیز توسط بخش خصوصی و دولتی در حال جذب است و به زودی توزیع خواهد شد لذا کمبودی در این زمینه در استان وجود ندارد.

وی به توزیع گوشت تازه گوسفندی در استان اشاره کرد و افزود: از روز پنجشنبه هفته گذشته توزیع گوشت گوسفندی با نرخ دولتی نیز در ۱۰ مرکز منتخب بیرجند آغاز شد.

جویبان گفت: مراکز عرضه گوشت از واحدهای منتخب صنفی بوده که به منظور دسترسی تمامی شهروندان از مناطق مختلف شهر انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی گرم به صورت چهار تیکه ۶۸ هزار تومان برای مصرف کنندگان تعیین شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: همچنین در هفته گذشته تاکنون ۴۸۲ تن شکر در استان در حال توزیع و ۲۴۴ تن دیگر در حال جذب است.

 

نظر شما