فرماندار فسا:‌

هیچ کس حق دخالت در فعالیت‌های قانونی داوطلبان انتخابات را ندارد

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۲:۱۳:۰۹
کد خبر: ۹۳۳۱۰۶
هیچ کس حق دخالت در فعالیت‌های قانونی داوطلبان انتخابات را ندارد
معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت: هیچ کس حق ندارد به هر بهانه‌ای در برنامه ها و فعالیت ها و جلسات قانونی مربوط به داوطلبان انتخابات اخلال ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسین آرگیو ، شنبه در نشستی با مدیران اجرایی شهرستان شهرستان فسا گفت : داوطلبان انتخابات می بایست اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند؛ فرمانداری هرگونه تحرکات انتخاباتی را به صورت دقیق و با جدیت رصد می کند.

وی ادامه داد: فرمانداری به عنوان مجری انتخابات از ماه ها قبل مقدمات کار را فراهم نموده و ما در جایگاه نماینده عالی دولت در شهرستان، مصمم به برگزاری انتخاباتی پر شور و حماسی هستیم. 

فرماندار فسا اضافه کرد: هم اکنون فضای شهرستان به منظور فعالیت های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی آماده است و  نامزدهای انتخابات می توانند در موعد قانونی از شرایط رقابت سالم  استفاده کنند.

آرگیو ادامه داد: فرمانداری با اعتقاد راسخ به روح قانون و با رعایت اصل بی طرفی، از آرای مردم صیانت می کند ، به انتخاب مردم احترام می گذارد و از مردم هم انتظار داریم که با مشارکت حداکثری  انتخاباتی پر شور و مبتنی بر آگاهی ، بینش و تامل را رقم بزنند.

فرماندار ویژه شهرستان فسا همچنین گفت:‌ قبل از اجرای طرح اصلاح نرخ بنزین، در شهرستان فسا روزانه حدود ۱۸۵ هزار لیتر بنزین مصرف می شد که پس از اجرا ، در حال حاضر به ۱۴۰ هزار لیتر تقلیل پیدا کرده است. 

وی ادامه داد: هر چند افزایش قیمت بنزین موجب شد تا عده ای به این بهانه در برخی از نقاط کشور دست به تخریب و آشوب بزنند اما در شهرستان فسا با مدیریت و کنترل کردن اوضاع توسط شورای تامین  شاهد اعتراضاتی بودیم که منجر به تخریب و آشوب در سطح کشور نشد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز