قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری مشهد؛

سرمایه گذاری در مشهد به سود زائر و مجاور است

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۲:۲۵:۵۸
کد خبر: ۹۳۳۱۲۲
سرمایه گذاری در مشهد به سود زائر و مجاور است
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری مشهد در نمایشگاه بین المللی این شهر مقدس بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، در حاشیه بازدید از نمایشگاه «فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری» با اشاره به حمایت‌های آستان قدس از سرمایه‌گذارانی که مایل‌ به  حضور در مشهد مقدس هستند، گفت: این نمایشگاه فرصتی است تا سرمایه‌گذار و فرصت سرمایه‌گذاری را به هم پیوند دهد.

وی تصریح کرد: آستان قدس رضوی هم با تاکیدات تولیت محترم این آستان نورانی به سهم و توانمندی‌های خودش در عرصه سرمایه‌گذاری به میدان آمده و سرمایه‌گذارانی را که دارای توانمندی مالی و تجربه هستند به مشارکت با آستان قدس رضوی دعوت می‌کند.

وی افزود: امیدواریم با همت و تلاش مضاعف و همراهی و همدلی با سایر دستگاه های اجرایی و خدمت رسان استان و مدیریت شهری در ادامه فعالیت‌های خوبی که این آستان مقدس در گذشته انجام داده است، کارهای زیربنایی و اساسی که رفاه حال زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی را به دنبال داشته باشد، صورت پذیرد.

خاکسار قهرودی مشارکت‌های سرمایه‌گذاری را در ایجاد اشتغال، توسعه شهر و استفاده از سرمایه‌هایی که آستان‌قدس به‌صورت زمین در اختیار دارد، مغتنم برشمرد و افزود: ارزش‌های افزوده‌ای که مشارکت‌کننده‌ها بر روی این سرمایه‌ها ایجاد می‌کنند، می‌تواند باعث رفاه و آسایش زائران و مجاوران مشهد شود. در واقع این سرمایه‌گذاری‌ها پیش از همه به ‌سود زائران و مجاوران است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی درباره تأثیر برگزاری نمایشگا‌هایی مانند نمایشگاه «فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری» گفت: این نمایشگاه‌ها سراسر سود و فایده است. غیر از این فضاها یافتن سرمایه‌گذار، کسی که اندوخته درخور عرضه‌ای دارد و افرادی که می‌توانند از این اندوخته‌ها بهره‌برداری کنند، دشوار می‌شود. در این فضا و مکان بسیار شفاف و آشکار می‌توان این پیوندها را ایجاد کرد.

وی بیان کرد: زائران و مجاوران نیاز‌مندی‌های مختلفی دارند که اسکان، حمل‌ونقل و پارکینگ خودرو‌های شخصی از جمله آن­هاست و این نیازمندی‌ها، در زمان‌های پر رفت‌ و‌ آمد مشهد مانند عید نوروز که گفته می‌شود نزدیک به 7میلیون نفر به مشهد می‌آیند، برای مجاوران تشدید می‌شود.

 وی افزود: باید با جذب سرمایه در همه این زمینه‌ها مراقب باشیم عرصه بر مجاوران تنگ نشود، ضمن اینکه باید بستر را برای حضور زائران بیشتر فراهم کنیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز