پایان کارگاه آموزشی سامانه توانمند سازی سمن های جوانان در مشهد

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۳:۳۸:۵۳
کد خبر: ۹۳۳۱۹۴
پایان کارگاه آموزشی سامانه توانمند سازی سمن های جوانان در مشهد
سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: کارگاه آموزشی سامانه توانمند سازی سمن های جوانان با حضور کارشناسان مشارکت های اجتماعی ادارات کل ورزش و جوانان کشور روز پنج شنبه 14 آذرماه در مشهد به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجید صفایی مقدم در این خصوص اظهار کرد: کارگاه آموزشی سامانه توانمند سازی سمن های جوانان با حضور کارشناسان مشارکت های اجتماعی ادارات کل ورزش و جوانان کشور، روز پنج شنبه 14 آذرماه در مشهد به پایان رسید.

وی افزود: این کارگاه 3 روزه آموزشی به همت اداره کل ورزش و جوانان و با همکاری سمن نوآوران هزاره سوم از 12 تا 14 آذر ماه به میزبانی مشهد برپا شد.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه، الکترونیکی شدن امور جوانان و حذف بروکراسی اداری در خصوص طرح های سازمان های مردم نهاد بود.

صفایی ادامه داد: بر این اساس، از ابتدای زمستان سال جاری، فراخوان ها، فرم ها و طرح ها به صورت کاغذی دریافت نمی‌شود و کارهایی مانند بررسی و تصویب طرح ها در شورای داوری به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: این سامانه در اختیار کارشناسان و رئیس مجمع سمن های استان قرار می‌گیرد و طرح ها وارد این سامانه خواهند شد. در نهایت نتیجه به کارشناسان استانی برای مراحل نهایی کار فرستاده می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز