استاندار البرز:

هفته پژوهش در البرز متفاوت از سایر نقاط کشور است

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۸:۴۰:۳۵
کد خبر: ۹۳۳۳۵۷
هفته پژوهش در البرز متفاوت از سایر نقاط کشور است
استاندار البرز گفت: هفته پژوهش در البرز نسبت به سایر نقاط کشور متفاوت برگزار شده و این حجم چشمگیر دستاورد، حاصل کار دانشگاه و دانشجویانی است که با تولیدات استراتژیک، مرزهای دانش را به کمک پژوهش درنوریده و پشت سر گذاشته اند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ آیین افتتاحیه مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری استان البرز در سال 98 با حضور دکتر علی اصغر زارعان معاون سازمان انرژی اتمی کشور، دکتر عزیزا... شهبازی استاندار البرز و جمعی از مسئولین کشوری  و استانی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، برگزار شد.

 در این آیین، دکترعزیزاله شهبازی ضمن ابزار خرسندی از برپایی پنجاهمین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در کنار این نمایشگاه مهم استان البرز اظهار کرد: کشور ما در خصوص تولید علم و دانش جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است و بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، تولید علم در برنامه های توسعه ای کشور از جمله برنامه های ششم توسعه به صورت ویژه ای لحاظ شده و مدنظر قرار گرفته است.

    وی همچنین از غرفه های محصولات پژوهشی و تجاری شده دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نیز بازدید کرد و ضمن تقدیر از میزبانی شایسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج افزود: بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در واقع ارج گذاری به مقام دانشجو و استاد و همچنین تجلیل از کسانی است که در حوزه پژوهشی فعالیت می کنند.

    استاندار البرز با اشاره به برگزاری 20 عنوان کارگاه آموزشی به صورت همزمان در هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد  کرج، سایر برنامه های این هفته را رونمایی از دستاوردهای جدید با رویکرد کارآفرینی، فن آوری و مهارت آموزی، تقدیر از پژوهشگران برتر استان البرز 98 و همچنین برگزاری سمینارهای توانمندسازی، مهارتی و مشاوره ای هفته پژوهش عنوان کرد.

     دبیر ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری سال 98 استان البرز نیز ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این دانشگاه بیان داشت: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 4500 متر مربع در دو سالن سرپوشیده و یک نمایشگاه مجزا ویژه دستاوردهای صنعت هسته ای کشور برپا شده است که در آن بیش از 180 غرفه از دانشگاه ها، پژوهشکده ها، پژوهشگاه ها، ادارات، سازمان ها، شرکت ها، صنایع، کارخانجات، مراکز تحقیقاتی، واحدهای فناور، شرکت های دانش بنیان، دستگاه های اجرایی،  مدارس  و ...  استان البرز به ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی خود پرداخته اند.

  دکتر محمدحسن برهانی فر با اشاره به توانمندی های علمی، پژوهشی، اجرایی و تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، عواملی همچون تجربه های موفق برپایی نمایشگاه های علمی و حضور دانشجویان، کارکنان و استادان توانمند را از دلایل انتخاب این دانشگاه به عنوان میزبان این رویداد مهم استان البرز بیان کرد.

    وی ضمن ابراز خرسندی از برپایی همزمان نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در این دانشگاه، از کلیه شهروندان، دانشجویان، استادان و علاقمندان دعوت کرد از نتایج افتخارآفرین سال ها تلاش، تعهد و پژوهش محققان هسته ای کشور را در این نمایشگاه بازدید کنند.

گفتنی است این نمایشگاه تا روز سه شنبه ۱۹ آذر از ساعت 9 صبح الی 16 در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برپا بوده و در معرض بازدید علاقمندان قرار دارد.    

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز