معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف استان:

تعاملات بین شهرداری مشهد و اوقاف قابل قبول است

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۰:۱۲
کد خبر: ۹۳۳۶۱۳
تعاملات بین شهرداری مشهد و اوقاف قابل قبول است
معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف خراسان رضوی گفت: تعاملات زیادی بین شهرداری مشهد و اوقاف وجود دارد که خوشبختانه این تعاملات قابل قبول است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سعید رضایی در بازدید از نمایشگاه گفت: هرچقد بروکراسی اداری کمتر و هدفگذاری ها نزدیکتر شود، بسیاری از موضوعات حل و فصل خواهد شد. 

وی ادامه داد: زمانی که افراد و ارگان ها بصورت جزیره ای عمل می کنند باعث قفل شدن کارها می شود و هدف همه باید ارائه خدمت باشد تا در نهایت مشکلات رفع شود. 

رضایی در خصوص تاثیرات همگرایی بین دستگاه ها نیز گفت: در بسیاری از مواقع حسن نظر و همگرایی باعث شده تا بروکراسی اداری کمتر شود و به سرمایه گذاران کمک شود و با توجه به اینکه سرمایه گذار مدت بازپرداخت سرمایه خود را محاسبه میکند، زمان اهمیت زیادی دارد و برای تمام موارد زمانبندی دارند تا به موقع بتواند تسهیلات خود را پرداخت کند. 

معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف خراسان تصریح کرد: روابط بین شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه بسیار خوب است و حتی بهتر از این می تواند باشد و با توجه به وجود اختیارات شهرداری ها و همچنین وجود اراضی وقفی در شهرها که بحث نظارت آن بر عهده اوقاف است، تعاملات زیادی بین شهرداری و اوقاف وجود دارد که خوشبختانه این تعاملات قابل قبول است.

وی اظهار داشت:شهرداری یک نهاد عمومی است و خیر و منفعت آن قرار است به عموم مردم جامعه برسد و از این جهت با اوقاف همسو است و اوقاف نیز نتیجه عمل خیر افرادی است که دارایی خود را برای منفعت عموم مردم وقف می کنند.

وی همچنین در خصوص نمایشگاه گفت: برپایی اولین نمایشگاه جذب سرمایه گذاری و اقتصاد شهری اتفاق بسیار خوبی بود که رخ داد و با اینکه اولین بار است که برگزار می شود اما از سطح خوبی برخوردار  بود و به لحاظ شکل کار نیز قابل قبول است.

رضایی افزود: وقتی سرمایه گذار تمام این پتانسیل ها را کنار هم می بیند و با آن ها آشنا می شود،  فرصت بسیار خوبی می باشد که این نمایشگاه ایجاد کرده است.

شایان ذکر است اولین نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری و اقتصاد شهری ۱۲ الی۱۶ اذرماه از ساعت ۱۶ الی۲۲ برای بازدید عموم آزاد است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز