مدیر نمایشگاه تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی مشهد مطرح کرد؛

حضور ۵۳ شرکت تجهیزات پزشکی کشور در نمایشگاه بین المللی مشهد

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۳:۰۵
کد خبر: ۹۳۳۶۱۶
حضور  ۵۳ شرکت تجهیزات پزشکی کشور در نمایشگاه بین المللی مشهد
مدیر نمایشگاه تجهیزات پزشکی ، دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نمایشگاه بین المللی مشهد، میزبان ۵۳ شرکت از حوزه های متفاوت تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی از شهرهای مختلف خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد جواد محبی مدیر نمایشگاه تجهیزات پزشکی صبح امروز یکشنبه در نشست خبری نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و صنایع دستی که در محل دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شده بود افزود:  شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و همچنین تجهیزات علوم پزشکی شهرهای مختلف  از  ۱۹ تا ۲۲ آذر ماه در محل سالن عطار نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد. 

مدیر برگزاری نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی بیان کرد: با توجه به همزمانی برپایی نمایشگاه "تجهیزات پزشکی "با هفته پژوهش،  سالن فردوسی و سالن مفاخر نمایشگاه بین المللی مشهد نیز پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۵۳ شرکت از شهرهای کشوردر این نمایشگاه حضور خواهند داشت تصریح کرد: از این تعداد ۲۵ شرکت از خراسان رضوی، ۳ شرکت دانش بنیان از کل کشور  و همچنین از استان های فارس، خراسان رضوی، اصفهان، اذربایجان شرقی و تهران و ۱۰ شرکت وارد کننده تجهیزات پزشکی نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت 

محبی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه به صورت بین المللی از سال آینده؛ اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته این نمایشگاه  قبلا به صورت دوسالانه برگزار می شده است اما از امسال به طور متوالی و از سال آینده نیز به صورت بین المللی برگزار خواهد شد وامیدواریم شاهد حضور شرکت ها و هیئت های خارجی بیشتری  باشیم.

وی با تاکید به برگزاری این نمایشگاه همزمان با برپایی کنگره ها در مشهد به منظور خروجی بهتر افزود: زمان بازدیداین  نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ می باشد.

ایران به ۲۵۵ کشور جهان تجهیزات پزشکی صادر می کند

در ادامه نشست، علیرضا جوان مدیر تامین و تجهیز و نگه داشت دانشگاه علوم پزشکی گفت: اکنون ۲۵ واحد تولید و تجهیزات پزشکی  و ۳۵۰ واحد عرضه محصولات پزشکی و آزمایشگاهی در مشهد فعال هستند.‌

وی  همچنین تصریح کرد:  با توجه به رشد علمی،  اکنون ایران به ۲۵۵ کشورجهان تجهیزات پزشکی صادر می کند 

جوان در پایان بیان کرد: در این نمایشگاه  هیئت ۷ نفره ای از کشور افعانستان به منظور ارائه دستاوردهای پزشکی خود حضور خواهد داشت.

 

نظر شما