حضور نماینده کلات در لیگ برتر کاراته کشور

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۱:۵۱:۴۲
کد خبر: ۹۳۳۶۱۷
حضور نماینده کلات در لیگ برتر کاراته کشور
رقابت های لیگ برتر کاراته کشور با حضور 24 تیم در حالی برگزار می شود که خراسان رضوی نیز یک نماینده از کلات در این سطح از مسابقات دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مسابقات لیگ کاراته کشور در رده سنی بزرگ سالان بخش آقایان در 6 گروه چهار تیمی در حال پیگیری است که نماینده استان در گروه دوم با تیم های مقاومت تهران ، شهرداری شهر قدس و باشگاه صحرانورد تهران هم گروه است.

تیم کاراته آکادمی امیری کلات تاکنون با رزمی کاران بومی عملکرد بسیار خوبی در مسابقات داشته است به حدی که شانس صعود به مرحله بعدی این رقابت ها را نیز دارد.

این تیم در دور رفت تیم‌های شهرداری شهر قدس و باشگاه صحرانورد تهران را شکست داد و در مقابل مقاومت تهران، قهرمان فصل قبل لیگ برتر نتیجه را واگذار کرد.

دور برگشت نیز 22 آذرماه در تهران پیگیری می شود و نماینده کاراته استان در صورت عملکرد خوب می تواند امیدوار به صعود باشد.

سرمربی تیم آکادمی کاراته کلات درباره هدف از حضور در این سطح از مسابقات می گوید: یک ورزشکار برای این که بتواند عملکرد فنی خود را بالا ببرد تا به سطح تیم ملی برسد، باید در مسابقات مختلف حضور یابد و کسب تجربه کند؛ لذا حضور در لیگ برتر فرصت بسیار خوبی برای میدان دادن به جوان‌هاست. برای همین تصمیم گرفتیم در لیگ برتر شرکت کنیم.

هادی امیری می‌افزاید: 70 درصد تیم بومی هستند و چند ورزشکار را نیز از استان های دیگر جذب کرده ایم تا از اعتبار کاراته استان دفاع کنیم.

وی درباره عملکرد تیم تا به این جای کار اظهار می کند: مسابقات مرحله دور رفت برگزار شد و ما دو پیروزی به دست آوردیم. دور برگشت هم اواخر هفته دنبال می شود که شانس زیادی برای صعود به مرحله بعدی داریم که اگر صعود کنیم، می‌توانیم میزبانی مرحله بعدی را هم در شهرستان کلات داشته باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز